1398/02/13-19:16

استاندار خراسان شمالی: ادعای دانایی مسئولان به درد مردم نمی‌خورد

استاندار خراسان شمالی: ادعای دانایی مسئولان به درد مردم نمی‌خورد

استاندار خراسان شمالی گفت: برخی فقط حرف می‌زنند و ادعا دانایی دارند در حالی که اینها به درد مردمی که خود را در میدان جنگ، کار و سازندگی نظام ثابت کرده‌اند، نمی‌خورد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز ، محمدعلی شجاعی بعد از ظهر جمعه در همایش دهیاران و شهرداران با تأکید بر اینکه برخی مدیران راه را اشتباه می‌روند، اظهار کرد: برخی مسئولان در مسیر درست حرکت می‌کنند اما هدف را درست تشخیص نداده‌اند و برخی راهشان برای رسیدن به هدف تغییر می‌دهند، مسئولی به درد نظام می‌خورد که راه را درست و می‌داند برای رسیدن به تعالی باید چه مسیری را انتخاب کند تا مردم به منفعت برسند.

شجاعی افزود: کمبودها نشان از آن دارد که مسئولان راه را درست طی نکرده‌اند.

وی در ادامه اضافه کرد: تجربه نشان داده که مدیران هنوز مدیریت را یاد نگرفته‌اند در حالی که باید با توان جمعی و هم‌افزایی مشکلات را از سر راه برداشت.

توسعه با تقویت شوراها میسر می‌شود

نماینده شوراهای خراسان شمالی نیز در این همایش ضمن ارائه درخواست و پیشنهاداتی برای ارتقای جایگاه اعضای شورای شهر گفت: تقویت شورا یاران به عنوان حلقه‌های اتصال با مردم، مشکلات حواشی شهرها و خندق‌ها، تجهیز و گسترش مراکز پژوهش شوراها نیاز به تجدید نظر دارد.

به گفته مهدی محمدی به دلیل وجود نداشتن مدیریت واحد شهری بارها شاهد موازی کاری و حتی جزیره‌ای کار کردن بوده‌ایم و این نقصی قانونی است که باید مورد واکاوی قرار گیرد.

به گزارش  مهر، در همایش دهیاران و شهرداران علاوه بر نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی دهیاران و اعضای شورای شهرها نیز پیشنهادات و درخواست‌های خود را در حضور وزیر کشور عنوان کردند.

گفتنی است همایش دهیاران و شهرداران با حضور وزیر کشور، معاون عمرانی وزارت و سایر مسئولان استانی بعد از ظهر جمعه برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط