پاسخگوئی به 11 هزار تماس روزانه درمرکز 118 بندرعباس
مدیر روابط عمومی مخابرات هرمزگان گفت: روزانه 11 هزار تماس در مرکز 118 بندرعباس پاسخگویی میشود.
به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، محسن دیانت اظهار کرد: در بازه زمانی 30 روزه منتهی به خرداد سال جاری، بیش از 267 هزار تماس با مرکز 118برقرار شده است.
وی بیان داشت: ساعات پیک برقراری تماسهای مردم از ساعت 10 تا 12 ظهر و عصرها از ساعت17 تا 22 شب است که بیشتر این تماسها در ساعات صبح درخواست شماره ارگانهای دولتی و در ساعات عصر درخواست مطبهای پزشکی و شرکت های خصوصی است.
دیانت عنوان کرد: 26 نفر اپراتور در سه شیفت کاری پاسخگوی تماسهای شهروندان از سراسر استان هستند.
رئیس اداره روابط عمومی با اشاره به اینکه تقریبا تمام شماره های واگذار شده در سراسر هرمزگان در مرکز 118 بندرعباس موجود است، گفت: تماس گیرندگان با 118 در سراسر استان به مرکز 118 بندرعباس متصل شده و از این مرکز شماره خود را دریافت می کنند.
وی ادامه داد : 304 هزار شماره تلفن از سراسر استان هرمزگان و جزایر 11 گانه از جمله کیش و قشم در این مرکز ثبت شده است.
نظرات