1400/03/21-17:10

عملیات مستمر برای اصلاح خط انتقال خمیر فردا پایان می‌یابد/ خمیر شنبه آب‌دار می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ضمن قدردانی از صبوری مردم شهرستان خمیر طی روزهای گذشته گفت: در پی شکستگی خط انتقال آب از آب شیرین کن به بندرخمیر در بستر رودخانه کُل، عملیات شبانه روزی برای اصلاح مسیر انجام و حالا این عملیات در مراحل پایانی قرار گرفته است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، امین قصمی ظهر امروز اظهار کرد: در پی شکستگی خط انتقال آب از آبشیرین کن به بندرخمیر در بستر رودخانه «کُل» بلافاصله عملیات اصلاح در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه شکستگی خط انتقال در محلی باتلاقی و در مسیر جربان آب رودخانه رخ داد، تصریح کرد، پس از این حادثه دو سناریوی اصلاح و تغییر مسیر خط انتقال پیش بینی شد که در نهایت با توجه به احتمال شکستگی مجدد در نقطه مذکور به دلیل خوردگی بالا، سناریوی دوم یعنی تغییر مسیر خط انتقال در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیرعامل آبفای هرمزگان ادامه داد: برای تغییر مسیر خط انتقال ۶۰۰ متر لوله به قطر ۶۰۰ میلیمتر در نظر گرفته شد که بلافاصله عملیات اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.

 

به گفته قصمی، طی روزهای گذشته عملیات اصلاح خط انتقال و تغییر مسیر آن بصورت شبانه روزی در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با دستور ویژه استاندار و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل و مسئولان شهرستان خمیر مراحل پایانی تغییر خط انتقال در حال انجام است که بلافاصله پس از اتمام، آب شهرستان خمیر وصل و تلاش خواهیم کرد، تا نیاز آبی مشترکین به پایداری لازم برسد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط