1400/03/19-18:13

2200 نفر در جاسک عامل اجرایی انتخابات هستند

فرماندار بندرعباس گفت: ٢٢٠٠نفر عوامل اجرایی و نظارتی و بازرسان در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جاسک مشارکت دارند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، محمد رادمهر در جلسه هماهنگی با نامزدهای انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر جاسک، اظهار کرد: نامزدها برای تکلیف شرعی و قانونی وارد این عرصه شده و در سخنان و شعارهایشان این موضوع را مطرح می‌کنند.

 

وی با درخواست همکاری از نامزدها در اجرای قانون، گفت: نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا برای نظم و قانون پا به عرصه گذاشتند و فرمانداری مجری قانون است.

 

فرماندار افزود: اخلاق مداری در انتخابات باید مد نظر قرار بگیردامنیت و سلامت و مشارکت و رقابت عنصرهای مهم در برگزاری انتخابات است.

 

 رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان جاسک بیان داشت: نامزدها می‌توانند نماینده را معرفی کنند تا در شعب اخذ رای  انتخابات بر شمارش آرا نظارت داشته باشند.

 

لازم به ذکر است که تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ خرداد ماه آغاز می شود و تا صبح پنجشنبه ۲۷خردادماه به مدت یک هفته می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط