1400/03/17-01:42

روزهای سیاه کرونا در کمین رودان

فرماندار رودان با بیان اینکه هم اکنون تعداد فوتی های ناشی از کرونا در این شهرستان به ۹۹ نفر رسیده است، وضعیت رودان را بحرانی توصیف کرد و گفت: اگر میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی ارتقا نیابد باید شاهد روزهای سیاه کرونا در رودان باشیم.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز مصطفی غلامپور در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در راستای اجرای طرح محدودیت های کرونای از ساعت ۱۲ روز دوازدهم خرداد ماه تا ساعت ۱۲ روز سیزدهم خرداد ماه ۳۸۳ خودرو از ورود به شهرستان رودان و استان هرمزگان منع شده و به مبدا خود بازگردانده شده اند.

 

وی بیان داشت: ۱۷ خودرو نیز با جریمه ۱۰ میلیون ریال پلیس مواجه شده اند.

 

فرماندار رودان با بیان اینکه هم اکنون تعداد فوتی های ناشی از کرونا در این شهرستان به ۹۹ تن رسیده است وضعیت رودان را بحرانی توصیف کرد و گفت: اگر میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ارتقاء نیابد باید شاهد روزهای سیاه کرونا در رودان باشیم.

 

غلامپور ادامه داد: متاسفانه طی دو روز گذشته چهار نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان جان خود را از دست داده اند و قطعا این یک هشدار بسیار جدی برای کسانی است که با سهل انگاری سلامت جامعه را تهدید می کنند.

 

غلامپور تاکید کرد: هم اکنون محدودیت‌ها بشدت در سطح اصناف، ادارات و مبادی ورودی شهرستان با نظارت دقیق در حال اجرا است اما در نقطه مقابل نیز شهروندان باید با رعایت پروتکل های از هرگونه تجمع ، مراسم و دورهمی خانوادگی بپرهیزند.

 

وی خاطر نشان کرد: تنها را برون رفت از این بحران رعایت جدی پروتکل های بهداشتی است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط