1400/03/13-10:49

ممنوعیت هرگونه تجمعات و مراسم فرهنگی به مدت 10 روز در هرمزگان

ممنوعیت هرگونه تجمعات و مراسم فرهنگی به مدت 10 روز در هرمزگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از ممنوعیت هرگونه تجمعات و مراسم فرهنگی تا ده روز آینده به دلیل شیوع بیماری کرونا در سراسر استان خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، رضا کمالی زرکانی گفت: بر اساس  اعلام معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان و ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا و به دلیل شیوع بیماری کرونا، هرگونه تجمعات و مراسم‌های فرهنگی، اجتماعی و آیینی از 12 خرداد ماه به مدت ده روز در سراسر استان ممنوع می‌باشد.

وی افزود: این تصمیم بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر شیوع بی سابقه ویروس کووید 19 در سراسر استان اتخاذ شده است که هدف از این محدودیت‌ها کنترل بیماری و حفظ سلامتی عمومی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به عنوان دبیر کمیته اطلاع رسانی مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد: فعالیت تمام واحدهای تجاری، بازرگانی، خدماتی و آموزشی به غیر از ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، خدمات درمانی، بهداشتی و سایر موارد حیاتی تا 10 روز آینده در شهرستان بندرعباس تعطیل می باشد و در سایر شهرستان‌ها هم مطابق با وضعیت هشدار قرمز به همین صورت است و هر گونه رفت و آمد بین شهری و روستا ها نیز ممنوع می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط