1400/03/07-12:43

بیش از یک میلیون و180 هزار نفر در هرمزگان واجد شرایط رای دادن هستند/ 80 هزار رای‌ اولی

بیش از یک میلیون و180 هزار نفر در هرمزگان واجد شرایط رای دادن هستند/ 80 هزار رای‌ اولی

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: امسال 80 هزار رای اولی داریم و بیش از یک میلیون و 180 هزار نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، علی رئوفی صبح جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای عنوان کرد: انتخابات 28 خردادماه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه مردم ما از اهمیت آن با خبر هستند و لذا تمامی زمینه‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی منسجم فراهم است.

وی افزود: برای نخستین بار در انتخابات شورای شهر بندرعباس به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد که به شکل ماشینی خواهد بود و صندوق‌های رای الکترونیک تدارک دیده است.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری به صورت دستی است و ۱۵۵۱ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان تدارک دیده شده است.

رئوفی عنوان کرد: در هر شعبه حدود ۲۵ نفر عوامل اجرایی، بازرس و نظارت بر روند انتخابات نظارت می کنند که ۹۹۵ شعبه به صورت ثابت و ۵۵۶ شعبه هم به صورت سیار است که از این شمار ۵۰۸ شعبه ثابت در حوزه شهری و ۵۵ شعبه به صورت سیار در شهرهای استان هستند و از طرفی دیگر ۴۸۷ شعبه ثابت روستایی و ۵۰۱ شعبه سیار در روستاها خواهند بود.

معاون استاندار هرمزگان در خصوص افراد واجد شرایط رای دادن در استان نیز خاطرنشان کرد: طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ در انتخابات پیش رو یک میلیون و ۱۸۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان هستند که از این بین ۸۰ هزار نفر رای اولی داریم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط