1400/03/07-19:25

تشکل‌های رسانه‌ای در هرمزگان به کمک رونق انتخابات می‌آیند

تشکل‌های رسانه‌ای در هرمزگان به کمک رونق انتخابات می‌آیند

رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان از اجرای طرح رسانه‌ای «دعوت» به پیشنهاد خانه مطبوعات و انجمن صنفی روزنامه نگاران استان با هدف جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و با استفاده از توان وظرفیت مشترک این تشکل‌ها و صداوسیمای مرکز خلیج فارس خبرداد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، علی رئوفی اظهار کرد: با تصویب شورای اطلاع‌رسانی استان هرمزگان طرح  برنامه مشترک رسانه‌ای با عنوان دعوت اجرا خواهد شد و سلسله برنامه‌هایی در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ با حضور مسئولان اجرایی، نظارتی، کارشناسان رسانه‌ای و سیاسی با هدف آگاهی بخشی عمومی، ایفای نقش فعال رسانه در انتخابات، جلب مشارکت حداکثری و کمک به انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه برای اولین بار در کشور با مشارکت رسانه های جمعی عملیاتی خواهد شد، اظهارکرد: روسای ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در هرمزگان، مهمانان و سخنرانان اعزامی از پایتخت، کاندیداهای ریاست جمهوری در صورت حضور در استان، کاندیداهای شورای شهر و متولیان برگزاری و نظارتی انتخابات در حضور اصحاب رسانه به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌هایشان خواهند پرداخت.

رییس ستاد انتخابات  استان هرمزگان خاطرنشان کرد: جلب مشارکت متعهدانه رسانه‌ها در مسیر شفاف‌سازی، فرهنگ‌سازی درست در راستای کنشگری فرهنگی توأم با نشاط رقابتی و ممانعت از شیوع شایعات و اخبار نادرست در فضای مجازی از اهداف طرحی است که توسط تشکل‌های رسانه ای به شورای اطلاع رسانی استان ارایه و مصوب شده است.

رئوفی با قدردانی از دبیر شورای اطلاع رسانی بیان کرد: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات نسبت به حمایت از اجرای برنامه‍ها در خصوص برگزاری انتخاباتی پرشور اقدام خواهد کرد.

رییس شورای اطلاع رسانی استان هرمزگان تاکیدکرد: اجرا و نحوه حضور رسانه‌های در این برنامه جهت شور و شوق انتخاباتی و همچنین جزییات این برنامه بر عهده تشکلهای مطبوعاتی و صنفی است که سیاست‌گذاری آن توسط اتاق فکر این طرح انجام می شود و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات نسبت به پشتیبانی از این اقدام مشارکت خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط