1400/02/30-21:17

خالو قنبر: روزگار درستی ندارم/ ارشاد هرمزگان: به خالو زمین و 70 میلیون تومان مصالح و حقوق ماهانه داده‌ایم+فیلم

خالو قنبر: روزگار درستی ندارم/ ارشاد هرمزگان: به خالو زمین و 70 میلیون تومان مصالح و حقوق ماهانه داده‌ایم+فیلم

به تازگی ویدیوی جدیدی از خالو قنبر راستگو منتشر شده که در آن از اوضاعش گلایه دارد اما اداره کل ارشاد هرمزگان می‌گوید: خالو هم زمین با انشعاب آب و برق گرفته و هم 70 میلیون تومان مصالح و حقوق ماهانه یک کارمند ارشاد نیز برای وی برقرار است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، خالو قنبر راستگو چهره معروف جفتی‌نواز هرمزگان و دارنده دکترای افتخاری هنری از یک دانشگاه خارجی، به تازگی ویدیویی از وضعیت نامناسب زندگی خویش منتشر کرده و از مسؤولان تقاضا دارد تا به وی کمک کنند.

در این ویدیو خالو قنبر از وضعیت خانه بلوکی و نم زده‌اش ابراز نارضایتی می‌کند و از گیرنده ویدیو می‌خواهد که با پخش کردن آن سبب کمکی به وی شوند.

 

 

به دنبال انتشار این ویدیو مصیب داوری مدیر امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ویدیویی به بیان توضیحاتی پرداخته و می‌گوید: خالو قنبر بدلیل جایگاه فرهنگی و هنری به مانند یک کارمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از این اداره کل حقوق و مزایا می‌گیرد اما مشغول فعالیت‌های هنری خویش است. 

وی افزود: پوشش بیمه‌ای ایشان هم برقرار است و چندی پیش با همکاری احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان و پیگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، قطعه زمین 250 متری با پروانه و انشعاب و 70 میلیون تومان مصالح در اختیار ایشان قرار گرفت ولی خالو قنبر این زمین را به خانواده خودشان واگذار کرده‌اند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط