1400/02/30-20:36

تخصیص تسهیلات بانکی برای تکمیل نخستین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی جنوب کشور

تخصیص تسهیلات بانکی برای تکمیل نخستین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی جنوب کشور

استاندار هرمزگان در بازدید میدانی از بیمارستان دندانپزشکی دکتر مهربانیان که نخستین بیمارستان دندانپزشکی جنوب کشور محسوب می شود و توسط بخش خصوصی در حال اجراست، دستورات لازم را به منظور تسریع در پرداخت تسهیلات برای تکمیل این پروژه صادر کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، فریدون همتی در بازدید میدانی از بیمارستان دندانپزشکی دکتر مهربانیان که نخستین بیمارستان دندانپزشکی جنوب کشور محسوب می شود و توسط بخش خصوصی در حال اجراست، دستورات لازم را به منظور تسریع در پرداخت تسهیلات برای تکمیل این پروژه صادر کرد.

بر اساس تاکید دکتر همتی مقرر شد به موازات پرداخت تسهیلات، عملیات اجرایی این پروژه با بکارگیری چند پیمانکار تا شش ماه آینده به طور کامل به بهره برداری برسد.

سرمایه گذار این پروژه با اشاره به وجود برخی موانع برای راه اندازی این پروژه، از همراهی استاندار، معاونت اقتصادی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی دو سال اخیر برای اخذ مجوزها و تسهیل امور اجرایی قدردانی کرد.

وی همچنین ، برطرف شدن۸۰درصد موانع را مربوط به همراهی استاندار هرمزگان و مجموعه استانداری دانست.

زیربنای اولیه این بیمارستان ۹هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده که با توسعه ضلع جنوبی این بیمارستان و احداث ساختمان دو طبقه در جوار ساختمان اصلی، هم اکنون بیش از ۱۰هزار و ۵۰۰متر زیر بنا دارد.

دو اتاق عمل و ۳۰ تخت VIP که امکان استقرار همراهان بیماران را نیز فراهم می کند، از جمله امکانات این بیمارستان تخصصی است.

هفته گذشته استاندار در دیدار با سرمایه گذار این پروژه دستور داد مشکلات بانکی رفع و تسهیلات لازم برای تکمیل این پروژه  در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد.

با راه اندازی این بیمارستان تخصصی، مردم استان از عزیمت به استان های دیگر برای دریافت خدمات دندانپزشکی بی نیاز می شوند.

جذب سرمایه گذار در بخش های درمانی با توجه به منابع محدود دولتی از جمله اولویت های ترسیم شده توسط استاندار هرمزگان طی چند سال اخیر بوده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط