1400/02/30-14:06

3 خبر از پلیس هرمزگان

3 خبر از پلیس هرمزگان

پلیس هرمزگان در شبانه روز اخیر موفق به کشف 211 کیلو تریاک، یک بیل مکانیکی قاچاق 3.2 میلیارد تومانی و 900 میلیون تومان کالای قاچاق شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران پلیس موادمخدر استان با همکاری اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان بندر عباس از جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از طریق مبادی ورودی شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه تکاوران پلیس استان ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظراعزام شدند، افزود: قاچاقچیان به محض رؤیت مأموران از محل متواری  شدند که در یک عملیات ضربتی و پلیسی 2دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان متوقف و در بازرسی از آنها  211 کیلو و600گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در این رابطه 2 متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده است، خاطر نشان کرد: تلاش مأموران برای دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.

کشف 9میلیاردی کالای قاچاق در پارسیان

فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف قطعات شناور و بولدوزر قاچاق به ارزش 9میلیارد و 600میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

 سیدغلامرضا حسینی در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی از قاچاق کالا در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت وِیژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:مأموران با تشکیل اکیپی به محور مورد نظر اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان در بازرسی از آن ها 2زنجیربلدوزر، تعداد ۸ دستگاه سیلندر و 2 دستگاه گیربگس شناور قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان ارزش محموله های کشف شده را 9میلیارد و600میلیون ریال عنوان و اظهار داشت : در این رابطه 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیل مکانیکی32 میلیاردی قاچاق در هرمزگان 

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش 32 میلیارد ریال در شهرستان بندر خمیر خبر داد. 

سردار "غلامرضا جعفری" با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالاو ارز، مأموران پاسگاه پهل شهرستان "بندر خمیر" حین کنترل و پایش خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بیل مکانیکی مشکوک و جهت بررسی بیشترآن را متوقف کردند.

وی افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک مثبت گمرکی دال بر قانونی بودن محموله توسط راننده، قاچاق بودن بیل مکانیکی برای مأموران محرز و یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش بیل مکانیکی کشف شده قاچاق را برابر اعلام کارشناسان 32 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: پلیس طبق وظیفه ذاتی خود با هرگونه بی قانونی و هنجارشکنی برخورد خواهد کرد و با توجه به اشرافیت پلیس؛  در هیچ نقطه از استان جای امنی برای قاچاقچیان وجود نخواهد داشت.

کشف20 هزار لیتر نفت کوره قاچاق  در پارسیان

 جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف20هزارلیتر سوخت قاچاق در شهرستان پارسیان خبر داد. 

مهرداد مشوق بیان داشت: مأموران ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان پارسیان در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی با انجام اقدامات اطلاعاتی انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت به شهرستان مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن کنترل و پایش خودرو ها به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت:مأموران در بازرسی از کامیون ۱۰۰بشکه ۲۰۰لیتری به مقدار 20 هزار لیتر نفت کوره کشف وضبط کردند.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: دراین رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط