1400/02/19-16:36

دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در هرمزگان از آیت‌الله رییسی برای کاندیداتوری

دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در هرمزگان از آیت‌الله رییسی برای کاندیداتوری

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در هرمزگان در بیانیه‌ای از آیت الله رئیسی برای کاندیداتوری و حضور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، شورای ائتلاف نیروهای اسلامی در هرمزگان در بیانیه‌ای با تاکید بر ضرورت انسجام حداکثری در انتخابات در میان نیروهای دلسوز و وفادار به نظام و انقلاب، از آیت الله رییسی برای کاندیداتوری و حضور در انتخابات دعوت کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینکه با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب و نظام اسلامی هستیم در چنین نقطه‌ی عطفی، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» و برای ادامه‌ی این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ی گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.

بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان که به‌مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد. لذا در شرایط کنونی کشور، استکبار جهانی که خود را در همه عرصه‌ها و میدان‌ها شکست خورده می بیند تلاش خود را برای دلسرد نمودن جامعه آغاز کرده است و تلاش دارد تا از طریق رسانه‌های خود جامعه را دلسرد نماید.

از زمان حضور حضرت آیت الله رئیسی در رأس قوه قضاییه امید به جامعه برگشت و مردم نیز طعم شیرین عدالت را چشیدند.

اکنون نیز و بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده از سطح جامعه، مردم خواستار حضور حضرت آیت الله رئیسی در انتخابات هستند.

از این رو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان همراه با مردم فهیم وانقلابی این استان از حضرت آیت الله رئیسی جهت ثبت نام و حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت می نماید.

به گزارش فارس، مسئولیت شورای ائتلاف نیروهای جبهه انقلاب اسلامی در هرمزگان را حسین هاشمی تختی بر عهده دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط