1400/02/19-18:37

هر سطل زباله برای شهرداری بندرعباس 3.5 میلیون تومان آب می‌خورد

هر سطل زباله برای شهرداری بندرعباس 3.5 میلیون تومان آب می‌خورد

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: 1600 سطل زباله به ارزش 5.5 میلیارد تومان خریداری شده که در حال نصب است. این رقم یعنی چیزی حدود 3.5 میلیون تومان به ازای هر سطل!

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، اسماعیل موحدی‌نژاد اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و اولویت‌بندی درخواست‌های مردمی، کمبود مخزن زباله در شهر احساس می‌شد.

وی افزود: بر همین اساس، خرید مخزن‌های جدید و همچنین تعمیر مخزن‌های معیوب در مناطق 4گانه شهرداری بندرعباس در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات‌شهری شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه بر اساس همین نیاز تعمیر مخازن معیوب در واحدهای امانی مناطق آغاز شده است، ادامه داد: خرید مخازن نیز توسط شهرداری مرکزی و همچنین مدیریت مناطق چهارگانه از اواخر سال گذشته آغاز شده است.

موحدی‌نژاد با اشاره به برگزاری مناقصه خرید ۱۰۰۰ دستگاه مخزن توسط شهرداری مرکزی، گفت: از این تعداد، تاکنون ۳۰۰ مخزن تحویل شده است و طبق قرارداد ۷۰۰ مخزن باقیمانده نیز بزودی تحویل و در مکان‌های مشخص نصب می‌شود.

وی از شهروندان نیز خواست در زمان مشخص (ساعت ۹ شب) نسبت به خارج‌سازی زباله‌ها از منزل اقدام کنند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یکی از مشکلات در مورد مخازن زباله، بحث سرقت است، عنوان کرد: متاسفانه مخازن زباله به دلیل قیمت بالای چرخ آنها و در برخی موارد به دلیل فروش به عنوان آهن‌آلات، سرقت می‌شود.

وی گفت: علاوه بر این موارد، گاها به توجه با اینکه شهرداری مسئولیتی برای مجتمع‌های محصور ندارد، افراد اقدام با جابجایی مخازن به درون مجتمع می‌کنند و از این طریق مشکلاتی برای بخش بدون مخزن ایجاد می‌شود.»

نظرات

captcha

اخبار مرتبط