1400/02/12-11:28

کشف ۱۹۷ کیلو حشیش در رودان

کشف ۱۹۷ کیلو حشیش در رودان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان ۱۹۷ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش از یک دستگاه خودرو پژو کشف و ضبط شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان با اشراف اطلاعاتی و همکاری پلیس امنیت عمومی و موادمخدر استان، یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و موضوع دستگیری سوداگران این باندرا به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: مأموران با تشکیل دو اکیپ به محل و مسیر تردد قاچاقچیان در محور میناب – بندر عباس اعزام و حین گشت زنی و کنترل خودرو های عبوری، یک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به سوداگران را شناسایی و دستور توقف دادند.

 فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: راننده خودرو با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار کرد که در یک عملیات ضربتی و تعقیب و گریز سریع ،خودرو متوقف و در بازرسی آن 197 کیلو و 600 گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف و ضبط کردند.

 این مقام ارشدانتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس مصمم تر از گذشته و با اراده‌ای خلل ناپذیر پاکسازی نقاط آلوده و برخورد بافروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر را در دستور کار خود دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط