1400/01/16-12:26

دعوت فرماندار بندرعباس از معتمدان و علاقمندان برای ثبت نام شوراهای روستا

دعوت فرماندار بندرعباس از معتمدان و علاقمندان برای ثبت نام شوراهای روستا

فرماندار بندرعباس از معتمدان و علاقمندان به خدمت در روستاها خواست تا برای انتخابات شوراها ثبت نام کنند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، عزیزاله کناری در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات بخش مرکزی شهرستان بندرعباس گفت: با توجه به اینکه امروز اولین روز ثبت نام علاقه مندان و داوطلبین عضویت در شوراهای اسلامی روستاها است و این ثبت نام به مدت ۷ روز تا 22 فروردین ادامه دارد لذا از همه علاقه مندان و معتمدان روستاها جهت مشارکت و کمک به مدیریت آینده دعوت می شود نسبت به ثبت نام در فرصت معین شده به یکی از چهار روش تعیین شده، اقدام کنند.

وی افزود: ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی ( دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir ) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ( v.Keshvar ) میسر است و همین طور ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه ( دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس (entekhabat.moi.ir ) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره v.Keshvar نیز وجود دارد.

فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ( v.Keshvar ) نیز فراهم شده و همین طور داوطلبان می‌توانند با مراجعه حضوری به بخشداری از ساعت 8 تا 18 اقدام به ثبت نام کرده و رسید دریافت کنند.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از ضروریت‌های ثبت نام گواهی عدم سوء پیشینه است و داوطلبان به منظور تسریع در امور از هم اکنون نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه مربوطه اقدام کنند.

کناری عنوان کرد: برابر اعلام حوزه قضایی استان داوطلبان حضور در شوراهای اسلامی روستاها می توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی Adliran.ir یکروزه گواهی عدم سوء پیشینه خود را دریافت کنند.

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط