1399/12/30-22:09

پرداخت عیدی و کمک هزینه کرونا به هنرمندان هرمزگان

پرداخت عیدی و کمک هزینه کرونا به هنرمندان هرمزگان

با پیگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری صندوق هنر، پرداخت کمک هزینه کرونا و عیدی به اصحاب فرهنگ و هنر عضوصندوق اعتباری هنر دارای هنرکارت در آستانه سال نو صورت گرفت.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، رضا کمالی زرکانی ضمن تبریک سال نو به هنرمندان و جامعه فرهنگ هنر استان افزود:این اقدام شایسته در سطح کشور بی نظیر بوده  نقش به سزایی در رفاه حال هنرمندان داشته و دارد.

وی به میزان حمایت‌ها و کمک‌ها اشاره کرد و بیان داشت: کمک هزینه کرونا به تعداد 386 نفر هرنفر ۱۵میلیون ریال جمعا به مبلغ  ۵ میلیارد و 790 میلیون ریال، پرداخت عیدی به اصحاب فرهنگ و هنر دارای هنر کارت به تعداد 386 نفر هرنفر۱۵میلیون ریال جمعا به مبلغ ۵ میلیارد و 790 میلیون ریال  بخشی از این کمک هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: در سه ماهه سوم سال ۹۹ جمعا  مبلغ 11 میلیاردو 580 میلیون ریال درقالب کمک هزینه کرونا به هنرمندان کمک بلاعوض شده و ۱۷۲ نفر از هنرمندان بیمه تامین اجتماعی و۱۹۰ نفر از هنرمندان نیز بیمه تکمیلی درمان درسال ۹۹ شده اند.

کمالی زرکانی اضافه کرد: برقراری کمک مستمری هنرمندان پیشکسوت به تعداد ۳۰نفراز هنرمندان پیشکسوت، پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی فروردین و اردیبهشت خرداد سال ۹۹ به دلیل شرایط کرونایی نیز بخشی از این حمایت‌ها می‌باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط