1399/12/24-10:07

علی باصره رییس اتاق اصناف بندرعباس شد

بدنبال استعفای عبدالمجید جلالی از ریاست اتاق اصناف بندرعباس که با توجه به ممنوعیت ریاست بیش از دو دوره افراد بر اتاق‌های اصناف طبق رای دیوان عدالت اداری صورت گرفت، امروز در انتخاباتی درون هیأت‌رییسه، علی باصره رییس اتاق اصناف بندرعباس شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، ماه گذشته رای دیوان عدالت اداری درباره ممنوعیت بیش از دو دوره ریاست بر اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور ابلاغ شد که بسیاری از اتحادیه‌ها دستخوش تغییراتی شدند.

در بندرعباس نیز چند اتحادیه از جمله اتحادیه عینک و لوازم طبی و آرایشی که مسؤولیت آن بر عهده عبدالمجید جلالی ریاست اتاق اصناف بندرعباس بود نیز بر اساس این مصوبه مجبور به کناره‌گیری روسایشان شدند.

امروز با توجه به استعفای عبدالمجید جلالی از ریاست بر اتاق اصناف بندرعباس، علی باصره رییس اتحادیه میدان میوه و تره‌بار به عنوان علی البدل اول وارد ترکیب هیأت رییسه شد و هیأت رییسه اتاق پس از برگزاری انتخابات، وی را به عنوان رییس اتاق اصناف بندرعباس انتخاب کرد.

همچنین مسعود محمد شاهی نایب رییس اول، اکبر جوذری رییس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل نایب رییس دوم، ناصر فخاریان دبیر و احمد عباسی‌نژاد نیز به عنوان خزانه‌دار اتاق اصناف انتخاب شدند.

این در حالی است که عمر اعتبارنامه علی باصره و محمد شاهی تا مهرماه سال 1400 اعتبار دارد و انتخابات سراسری اتحادیه‌ها اتاق اصناف نیز اردیبهشت 1401 برگزار می‌شود.

فرهاد شهریاری رییس اتحادیه چاپ و تبلیغات شهری نیز علی البدل دوم هیأت رییسه اتاق اصناف است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط