1399/12/18-14:35

گام بلند بنیاد مستضعفان در هرمزگان/ واگذاری رایگان اراضی محله اسلام آباد بندرعباس

گام بلند بنیاد مستضعفان در هرمزگان/ واگذاری رایگان اراضی محله اسلام آباد بندرعباس

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان هرمزگان گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری اسناد اراضی مسکونی سهم بنیاد مستضعفان به افراد واجد شرایط در محله اسلام آباد بندرعباس بصورت رایگان واگذار می شود.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، محمد هادی نیک پرور صبح امروز با بیان اینکه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در گام اول در سال 1395 بیش از 350 فقره اراضی مسکونی سهم این نهاد را به اهالی محله نایبندجنوبی بطور رایگان واگذار کرده است، تصریح کرد: محله اسلام آباد بندرعباس که 4.5 دانگ اراضی آن در مالکیت بنیاد مستضعفان قرار دارد به عنوان هدیه مقام معظم رهبری به اهالی این محله واگذار می شود.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان هرمزگان افزود: محله اسلام آباد از محلات قدیمی بندرعباس بوده و واگذاری رایگان این اراضی از خواسته های چندین ساله اهالی این محله بوده که با دستور رئیس بنیاد مستضعفان و موافقت هیات امنای بنیاد مستضعفان، واگذاری آن به ساکنان  مستضعف و کم  بضاعت این محله  در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

 وی تصریح کرد:  میزان مالکیت بنیاد۴/۵ دانگ است و با هدف تقویت توان اقتصادی خانواده های ساکن در این محله در راستای منویات مقام معظم رهبری  مبنی بر حمایت از محرومان و اقشار ضعیف جامعه  به صورت رایگان به واجدین شرایط واگذار می شود.  

نیک پرور ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین  محلی در روز سه شنبه 19 اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد سلمان فارسی محله اسلام آباد بصورت نمادین تعداد 12 فقره واگذاری اراضی مسکونی به مردم اهدا می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط