1399/12/18-09:10

چه خبر از انتخابات شورای شهر بندرعباس؟/ +اسامی افراد در معرض کاندیداتوری

چه خبر از انتخابات شورای شهر بندرعباس؟/ +اسامی افراد در معرض کاندیداتوری

انتخابات شوراهای شهر و روستا در 28 خرداد 1400 برگزار می‌شود ولی نام نویسی از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر از 20 اسفند 99 صورت می‌گیرد. به نظر شما چه کسانی در پیدا و پنهان مشغول فعالیت های انتخاباتی هستند؟

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور 28 خرداد 1400 همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

در بندرعباس نیز صفی از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات شوراها شکل گرفته که البته صفی کوتاه‌تر از انتخابات دور گذشته شورا است که بیش از 180 نفر با هم برای رفتن به شورای شهر بندرعباس رقابت کردند اما این دوره نیز صفی از مدعیان حضور در شورا وجود دارد.

برخی کاندیداهایی که خود را گزینه نمایندگان فعلی مجلس می‌دانند و برخی دیگر نیز ترجیح داده‌‌اند تا مستقل وارد عرصه رقابت انتخاباتی شوند تا بخت خود را در این میان بیازمایند. 

ما لیستی از افرادی که در معرض کاندیداتوری قرار گرفته‌اند را منتشر می‌کنیم و اگر شما داوطلب کاندیداتوری در این دوره از انتخابات شورای شهر بندرعباس هستید و یا اطلاعی از دیگر چهره‌ها برای حضور در این انتخابات دارید، با ما در میان بگذارید.

11 عضو فعلی شورای شهر بندرعباس همگی تمام قد مدعی حضور در دور آینده انتخابات شورا نیز هستند. فاطمه جراره و اسلام باوقار که طی دو دوره اخیر نفر اول و دوم برگزیدگان انتخابات هستند، خود را برای حضور در این دوره نیز آماده می‌کنند. این در حالی است که حواشی پدید آمده برای شورای شهر و شهرداری و بروز برخی مفسده‌ها و دستگیری‌ها در شهرداری، عملا در شورای شهر پیگیری خاصی جز چند اظهار نظر سطحی و سخنرانی احساسی در پی نداشت.

کیانوش جهانبخش، رضا حیدری زاده، جواد بلارک، فیصل دانش، شیخ احمد عامری، فرزانه آرامش، آبتین امیری، اسماعیل بواشه و مجید عسگری زاده نیز هر کدام طبق بررسی های خبرنگار جنوب ایران نیوز مصمم به نامنویسی و حضور در انتخابات به عنوان کاندیدای دور ششم هستند.

از دیگر فعالیت های انتخاباتی چهره‌های شناخته شده نیز اخبار جسته و گریخته‌ای به دست می‌رسد.

علی رضا بهرمن با مدرک مهندسی عمران، سرمربی تیم ملی ووشوی کشورمان و رییس کنونی هیأت ووشو هرمزگان از دیگر کاندیداهای مطرح این دوره از انتخابات است.

احمد کناری زاده از فعالان سیاسی و اجتماعی هرمزگان به عنوان یکی دیگر از چهره‌های مطرح در این دوره وارد عرصه رقابت ها خواهد شد.

مجتبی معین وزیری معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در دوره شهرداری سلطان‌زاده و دکترای روانشناسی نیز فعالیت های خود را برای حضور در انتخابات سر و سامان داده است.

محمد راستی عضو علی البدل شورای شهر کنونی بندرعباس و از فعالان سیاسی و اجتماعی استان هرمزگان نیز در میان کاندیداهای احتمالی است.

عبدالمجید جلالی رییس کنونی اتاق اصناف نیز از جمله مدعیان حضور در این رقابت‌ها است. وی که از ریاست اتاق نیز در آستانه بازنشستگی است، اکنون مشاور عباس امینی زاده نیز هست.

بابک هاشمی معاون حمل و نقل شهرداری بندرعباس نیز از جمله دیگر کاندیداها است.

کامران آتین از فعالان سیاسی و اجتماعی هرمزگان نیز خبر رسیده احتمالا در انتخابات شوراها از حوزه بندرعباس نام نویسی خواهد کرد.

بیژن شبانکاره از دیگر فعالان سیاسی و اجتماعی است که خود را برای انتخابات شورا آماده است.

مصیب نظری از فعالان سیاسی و اجتماعی هرمزگان که نقدهای تند و تیز وی در فضای مجازی نیز جاری است هم مصمم به حضور در انتخابات شورای شهر بندرعباس است.

یعقوب دبیری نژاد فرزند ایوب دبیری نژاد و از فعالان دفتر احمد مرادی نماینده کنونی بندرعباس نیز به میدان رقابت وارد شده است و مصمم است تا از نام پدر و حضورش در کنار احمد مرادی فرصتی برای حضور در شورا بیابد. وی حسابرس ارشد دیوان محاسبات و مدیر مسؤول روزنامه دریا است.

علیرضا سعیدی از چهره‌های با سابقه نظام مهندسی ساختمان، فرهاد درستکار فعال سیاسی و اجتماعی استان هرمزگان و عباس پوریان از کاندیداهای ادوار گذشته انتخابات شورای شهر بندرعباس و عضو یک دوره شورا نیز احتمال حضور آنها در انتخابات وجود دارد.

همچنین شنیده شده فخر الدین پیشوایی از حقوق‌دانان مطرح اهل جلابی بندرعباس و سید عبدالحميد بحرینی دکترای حسابداری و از مدیران ارشد شرکت فولاد هرمزگان نیز در این دوره نامنویسی خواهند کرد.

از فاطمه اذان، میثم انصاری، محمد امین پیرغیبی و محمد رییسی چاهستانی نیز به عنوان دیگر گزینه‌هایی نام برده می‌شود که اگر چه نام آنها کمتر به گوش رسیده اما فعالیت های میدانی خود را در این عرصه آغاز کرده‌اند..

مسعود عبدالله زاده عضو سابق شورای شهر بندرعباس، علی مرادی معاون نوسازی مدارس هرمزگان و طیب فتحی از کاندیداهای ادوار گذشته شورای شهر بندرعباس نیز از جمله دیگر کاندیداها هستند.

حسام الدین انصاریان از عکاسان مطرح هرمزگان نیز شنیده شده که قصد کاندیداتوری در انتخابات را دارد.

نگین هاشمی پور و مجتبی کهورزاده از پرسنل شهرداری بندرعباس و مدرس دانشگاه نیز از جمله دیگر کاندیداهای احتمالی این دوره از انتخابات است.

فریده عامری فرزند شهید عامری و مدیر امور قراردادهای اداره کل منابع طبیعی هرمزگان و حسن سالاری از فعالان سیاسی و اجتماعی استان هرمزگان نیز از جمله دیگر کاندیداهای احتمالی هستند.

همچنین شنیده شده که مژگان رشیدی مدرس دانشگاه و از فرهنگیان باسابقه بندرعباس نیز مصمم به حضور در عرصه انتخابات است.

سلیمان خوشدل نیز از دیگر چهره‌هایی است که احتمال نامنویسی وی قوت گرفته است. وی فرهنگی و از فعالان حوزه اجتماعی و مجازی است.

عباس براهویی کارشناس ارشد تربیت بدنی و عیسی صحرا خواب دکترای عمران از دیگر افرادی هستند که نام آنها به عنوان کاندیدای احتمالی مطرح است.

گفته می شود که احمد پایدار (از مدیران کنونی شهرداری) و محمد رییسی (فرزند شعید عباس رییسی) و الیاس محسنی (مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس) از جمله داوطلبان احتمالی انتخابات شورا هستند.

رضا کوهساری از پرسنل شهرداری و مدیر اسبق خدمات شهری منطقه ۲ نیز از دیگر داوطلبان احتمالی است.

حسین بهرامی از فعالان فرهنگی هرمزگان نیز شنیده شده در انتخابات ثبت نام خواهد کرد.

مهدي احترامي و محمد غلامحسيني و محمد آرامش نيز از خانواده شهداء و ايثارگران احتمالا ثبت نام خواهند کرد.

فضیل جوذری مهندس عمران _ مهندسی مدیریت ساخت پروژه هم از داوطلبان احتمالی است. از غزاله بالاگر نیز که دورگذشته هم کاندیدای شورای شهر بندرعباس بود، به عنوان گزینه داوطلبی یاد می‌شود.

حجت صادقی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان و دارای دکترای حسابداری نیز از گزینه‌های احتمالی است. میثم انصاری  مدیر املاک و اراضی شهرداری بندرعباس، امیر طالبی مدیر حراست منطقه ویژه کشتی سازی خلیج فارس، عیسی عباسی از کاندیداهای دور گذشته شورا نیز از جمله افراد دیگری است که احتمال کاندیداتوری آنها وجود دارد.

 

 

این لیست با کامنت‌های شما تکمیل خواهد شد...

 

نظرات

captcha
  • 80 18 اسفند

    اعضای فعلی شورای شهر دیگر رای نخواهند آورد واقعا با کدام عملکرد درخشان می خواهند به میدان بیایند؟

  • حبیب 20 اسفند

    به احتمال قوی از اعضاء کنونی شورا آقای مجید عسکری شانس مجدد دارند

  • علی پیمان 18 اسفند

    مطلب عامری سیاهویی را هم بنویسید دکترای حقوق

  • اسحاق 18 اسفند

    خانوم جراره که بواسطه رای برادرش و ستادی که برادرش احتمالا برای انتخابات آینده تدارک می بیند، رای می آورد. منتها باید دید که ستاد اصلی کاندیدای پیروز در انتخابات در بندرعباس به دست چه کسی می افتد؟ در ضمن متأسفانه عملکرد ضعیف شورای فعلی و خنثی بودن در برابر اراده شهردار سبب شده تا بی انگیزگی شکل بگیره و کسی زیاد رغبتی به کاندیداتوری نداشته باشه

  • معماریان 18 اسفند

    معلوم نیس بعضیا با چه انگیزه ای میان در انتخابات؟ بابا برید 4 تا دکتر و مهندس بدرد بخور پیدا کنید بیارید هر دوره دریغ از دوره قبل واقعا که...

  • ناشناس 18 اسفند

    مهندس حسین میرزایی هم میاد کارشناس ارشد مدیریت و کارشناسی مدیریت دریایی دارند ایشون سرمهندس کشتی استاد دانشگاه مدرس آموزشگاه های عالیه مشاور و کارشناس خبره دریایی مدیر و موسس موسسه کاریابی تخصصی دریایی هرمزگان دبیر مینی گلف استان هرمزگان دبیر مرکز نیکوکاری چتر زندگی فعال حوزه دریا و دریا محور فعال اجتماعی فعال حوزه فرهنگی

  • ناشناس 18 اسفند

    کاش 4 تا بزرگ تر می اومدن حسین هاشمی - علی علامه زاده - احمد اخوندی - شیخ میرزایی - عارف رحیمی - حاج پرویز سالاری - موسی مولاپرست - حاج جهانگیر بشکار و ... 4 نفر از بزرگان می آمدن و بعد برنامه خودشان را استفاده از جوانان قرار می دادن و در استفاده از جوانان حمایت و هدایت و راهنمایی می کردند که راه درست را می رفتند تو رو خدا شورای شهرهای دیگر را نگاه کنید ببینید چه وضعی دارد و این جا چه وضعی دارد؟؟؟!!!

  • گام دوم انقلاب 18 اسفند

    فریده عامری سیاهویی فرزند شهید عامری هم خواهد آمد

  • ناشناس 18 اسفند

    درود بر فرزندان شهدا

  • چوک 18 اسفند

    باید دلسوزان شهر لیستی ببندند که به نفع شهر باشه و ترکیب افراد دلسوز و جوان و باتجربه و متخصص باشد این طوری که داریم پیش می ریم که دگه هیچ

  • ناشناس 18 اسفند

    پس داریوش حسن زاده - سیروس غیبی - بهنام کهوری و حمید رضا مرادی کو؟

  • ناشناس 18 اسفند

    رفتند گل بچینند

  • سید 18 اسفند

    سیدمجیدرضوی کارمند شرکت گازاستان هرمزگان ازکاندیداهای شورای شهروند عباس هستند

  • ناشناس 18 اسفند

    4-5تا لیست هست در شورا

  • غلام نظری 18 اسفند

    محمد عباسی کنارویی را یادتان رفته است استاد دانشگاه

  • کلام 18 اسفند

    ممنون از جنوب ایران نیوز به خاطر اخبار خوبت و این که فرصت را در اختیار همه قرار دادی خدا قوت

  • ناشناس 18 اسفند

    مهندس حسن سالاري از نيروهاي فرهنگي ، جوان ، انقلابي ، مجرب ، عمل گرا و فعال در حوزه ديني و فرهنگي از طايفه بزرگ كُرُش

  • ناشناس 19 اسفند

    حسن سالاری مرد عمل انقلابی و فعال و فرهنگی و بسیجی

  • امینی زاده 18 اسفند

    این اعضای شورای فعلی خجالت نمیکشن که میخوان دوباره کاندید بشن چه کار مفیدی برای مردم انجام دادن اعضای محترم فعلی تمامی فرزاندان و اقوام خودشون رو با سابقه کمتر از یکسال قراردادی کردن و حق دیگر پرسنل باسابقه و تحصیلات بالا رو ضایع کردن الان هم با ابلاغ بخشنامه جدید از سوی وزرات کشور مبنی بر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باز این بخشنامه رو تو کشوهای میزشون قایم کردن تا دوباره فرزندان و همسراشون تبدیل وضعیت کنن..‌....

  • الهه صادقی 18 اسفند

    خانم فاطمه عامری خواهر اسحاق عامری افتخار هرمزگان

  • ناشناس 19 اسفند

    اسم ایشون فریده عامری هست

  • رامین 19 اسفند

    دکتر رضا عامری هم اعلام حضور کردن؟

  • ناشناس 18 اسفند

    درود بر فخرالدین پیشوایی کاندیدای اصلح و جوان خوش برخورد قوم بزرگ کرش جلابی

  • سالار 18 اسفند

    احمد پایدار رو هم بنویسید از روزنامه نگاران قدیم

  • هادی 18 اسفند

    پایدار نیروی با سواد و خوش فکر مسلط به زبان انگلیسی و عربی و مدیر موفق در دوران روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس کلا فردی باکلاس و خوشتیپ با دسیپلین

  • بن عباس 18 اسفند

    محمد رئیسی چاهستانی، فرزند شهیدعباس رئیسی و از فعالان فرهنگی شهر بندرعباس و دبیر قرارگاه طرح تحول محله آیت الله غفاری و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی هست. ان شاء الله که همه افراد لایق وارد شورا و جایگزین افراد فعلی شوند.

  • عباس ثابتی 18 اسفند

    مهدی رضایی تختی

  • صدرا 18 اسفند

    رضا کوهساری از پرسنل شهرداری و مدیر خدمات شهری منطقه ۲ مسعود دالمن شهردار سابق بندرعباس حمید حیدری پور مدیر کنونی روابط عمومی شهرداری مرکزی

  • چشم براه 18 اسفند

    مصیب نظری جوان مطالبه گر با پشتوانه رای منطقه شرق و بخش شمیل و از موثرین بخش شدن شمیل با قوای جوانی به میدان می آید. انسان که تا الان بیش از ۴۰۰۰ هزار زوج را به خانه بخت فرستاد و انسانی مطالبه و پیگیر و در عین حال منطقی می باشد

  • 82 18 اسفند

    محمد برازنده فوق ليسانس حقوق و از مديران ارشد سازمان حمل و نقل شهرداري كه در دفتر تسهيلگري محله كوي ملت نيز فعاليت دارد

  • امید 18 اسفند

    مسعودعبداله زاده قصدکاندیداتوری ندارند

  • ناشناس 18 اسفند

    الیاس محسنی رئیس سابق سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس هم جزو گزینه های احتمالی هستند

  • بابک 19 اسفند

    مهندس فضیل جوذری.مهندسی عمران. مهندسی مدیریت ساخت پروژه را اضافه بفرماید

  • ولي الله 19 اسفند

    فضیل جوذری مهندس عمران -مهندسی مدیریت ساخت پروژه يكي از مهندسيني هست كه در عمران و آباداني شهر بندرعباس بخصوص روستاهاي أطراف حاجي آباد كه به واسطه ايشان كليه ساكنين صاحب خانه و كاشانه شده اند و همچنين روشنايي روستاها ، زمين هاي ورزشي كه به همت ايشان راه اندازي شده است

  • محسن مریدی 19 اسفند

    سلام خدمت همشهریان عزیز....ایندفعه یا اصلاً نباید رای داد برای شورای شهری که فقط و فقط در خوابِ رویاهای خودشان پیش می روند یا واقعاً به شخصی از دل مردم رای داد...پس رای ما فردی دلسوز هم گام و از قلب پاک مردمِ ساده و بی ریای بندرعباس فقط و فقط عباس براهویی خواهد بود...نه آزموده های قبلی.

  • كيهان ميرحسني 19 اسفند

    عباس براهويي عالي از نسل جوووناي خوشنام پاي كار هرمزگاني انشالله يازده عباس براهويي اين دوره وارد شدن و شهرمون رو بسازن

  • رضوانی 19 اسفند

    عباس براهویی پیشکسوت فوتبال وجوان خوش فکر 👍

  • عليرضا 19 اسفند

    مهندس حسن سالاري از فرهنگيان جوان ، انقلابي ، مجرب ، عمل گرا و فعال در حوزه ديني و فرهنگي از طايفه بزرگ كُرُش فرمانده قرارگاه تحول محله بيست متري شاه حسيني

  • منصور 2000 19 اسفند

    ان شاء الله امثال آقای عباس براهویی که هم در ورزش سرآمد هستند و هم از افتخارات محله حاشیه نشین دوهزار بزرگ هستند کرسی‌های این شورا را تصاحب کنند تا نگاهی ویژه به محله های حاشیه نشین داشته باشند.

  • ٤٢ 19 اسفند

    مهدي احترامي و محمد غلامحسيني و محمد آرامش نيز از خانواده شهداء و ايثارگران كانديد خواهند شد

  • محمد 19 اسفند

    جناب حسن سالاري از فرهنگیان جوان باوقار ، کارآمد ، انقلابي و فعال در حوزه محلات ، مساجد ، دینی و فرهنگي از طايفه كُرُش

  • مهندس 19 اسفند

    فضیل جوذری مهندس عمران _ مهندسی مدیریت ساخت پروژه از جوانان فعال و در عین حال با تجربه در امر مدیریت و از جنس مردم

  • کشتی سازی 19 اسفند

    فضیل جوذری کارشناسی ارشد مهندسی مدیریت ساخت نیروی جوان فعال و دلسوز شهر بندرعباس .

  • حسن رمون 19 اسفند

    درود بر کاپیتان عباس براهویی،می دونم با جسارت و شجاعت و آشنایی که با مسائل روز و خواسته‌های مردم داری ان شاالله با حمایت مردم موفق خواهی شد..

  • اسماعيل حاجي زاده 19 اسفند

    اسماعيل حاجي زاده دبير اجرايي خانه كارگر هرمزگان هم ورود خواهد كرد

  • رضا 19 اسفند

    سلام حمایت کنیم از نیروهای انقلابی دست پاک و کسایی که با درد مردم بزرگ شدن و دردشناسن مهندس حسن سالاری از قشر فرهنگیان جامعه و دلسوز جوانان و نوجوانان که هم در کانون مساجد استان بوده هم در بسیج بوده هم در ورزش بوده و هم در فعالیتهای دینی و مذهبی

  • ناشناس 19 اسفند

    آقای عباس براهویی کاپیتان سابق الومینیوم المهدی چه نسبتی با شهریار براهویی قاضی دادگستری وقهرمان کشتی استان دارد?

  • ایمان 19 اسفند

    داداش آقای براهویی هستن و یکی از چهره های خوب وشایست ایران واستان هرمزگان جناب قاضی براهویی هستن باامید موفقیت وسربلندی آقای عباس براهویی دارم آمين

  • ایمان رفیع زاده 19 اسفند

    جناب آقای عباس براهویی یکی چهره‌ های محبوب وشایسته استان هستش ودوراز هرنوع تبلیغات و حاشیه هستن امید به موفقیت و سربلندی آرزومندم آمين

  • ناشناس 19 اسفند

    آقای عباس براهویی و عباس صحراخواب از محله دوهزاربا حمایت جوانان و معتمدین محله در انتخابات شورای شهر شرکت خواهند کرد .

  • ناشناس 19 اسفند

    مهندس فضیل جوزری دلسوز شهر بندرعباس و از فعالان جویایی نام این شهر به امید موفقیت و آبادانی شهرمون ...

  • محتاج خدا 19 اسفند

    اغلب جوان و با فکر و ایده نو باشند خیلی بهتر از برخی پیرهای منصب است ❤❤😂

  • حجتی 19 اسفند

    مهندس جوذری هم لیاقت اینکه در شورا باشن رو دارن هم ظرفیتش رو. امیدوارم ایشون رای بیارن و نشون بدن چطور میشه برای آبادانی شهرت تلاش کرد

  • سهند حبیبی 19 اسفند

    خانم انیسه صالحی ریاست حزب ندای ایرانیان شعبه هرمزگان به همراه اقای همایون ذاکری از کارمندان شهرداری و عضو شواری شعبه هرمزگان ندای ایرانیان کاندید خواهند بود

  • چون شهید 19 اسفند

    فریده عامری خواهر اسحق عامری حسام انصاریان محمد رئیسی از فرزندان شاهد این سه نفر میان جامعه ایثارگری هم محکم پشت این سه نفر هستن

  • محمدقتالی 19 اسفند

    بنده با حضور جناب استاد موسی مولاپرست موافق هستم.

  • سیدمحمد قتالی. 19 اسفند

    امیدوارم استاد موسی مولاپرست استاد سید عقیل هاشمی استاد سید عباس هاشمی و سرکار خانم سرسرا هاشمی پور نیز در این دوره حضور پیدا می کردند.

  • یوسف 20 اسفند

    سلام خدمت شما و همکاران گرامیتان. جناب مهندس حمید جمالی کارمند رسمی شهرداری بندرعباس و مدیر عامل اسبق سازمان مدیریت پسماند و یکی از مدیران با سابقه و فعال در حوزه شهری هم کاندید هستند. لطفاً این مطلب رو درج نمایید.

  • محمد 20 اسفند

    مهندس حمید لشکری، معاون سابق مناطق سه و یک شهرداری بندرعباس از نیروهای متخصص، باسابقه و ارزشی سیستم مدیریت شهری هستند که امیدوارم ثبت نام کنند.

  • ورزشکاران بندرعباس 20 اسفند

    دکتر محمد آرامش و مهندس بیژن شبانکاره از سوی یکی از نمایندگان کاندید خواهند شد هر دو از نخبگان استان هستند برایشان آرزوی موفقیت داریم

  • رحيمي 20 اسفند

    دکتر حمزه ای و دکتر آرامش و دکتر عامری از عزیزان شاهد و‌ایثارگر ان‌شاءالله موفق باشند

  • کمالی 20 اسفند

    دکتر مجتبی معین وزیری مهندس شبانکاره دکتر آرامش مهندس سالاری مهندس کوهساری همگی از برترین ها و موفق باشند

  • ناشناس 21 اسفند

    شهباز برآهویی مدرس دانشگاه و مدیر مرکز مطالعات شهرداری بندرعباس هم ثبت نام خواهند کرد

  • چوک 2000 25 خرداد

    انشالله موفقیت عباس براهویی

اخبار مرتبط