1399/12/17-19:38

دکترای قلابی بورس در دام پلیس هرمزگان

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از دستگیری فردی که به بهانه سرمایه‌ گذاری در بورس اقدام به کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، احسان بهمنی اظهار کرد: در پی مراجعه شخصی به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری در فضای مجازی به بهانه سرمایه‌ گذاری در بورس و دریافت سود تضمینی، موضوع به صورت وی‍ژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: طی تحقیقات و بررسی های انجام شده مشخص شد شخصی از طریق وب سایت دیوار با عنوان دکتر و کارشناس حرفه ای بورس فارکس،آگهی تحت عنوان پول از شما، کار در بورس فارکس با ما، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می نماید.

رئیس پلیس فتا استان اذعان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی و انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق شدند متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرگرد بهمنی خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی اولیه و مواجه شدن با شواهد و مستندات پلیسی به جرم ارتکابی خود مبنی بر کلاهبرداری 300میلیون ریالی از یک خانم اقرار کرد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد : دلایلی از جمله خوش خیالی و اعتماد به آگهی های ناشناس و نامعتبر در سایت های درج آگهی ، وسوسه به دست آوردن سودهای هنگفت و سریع، ناآگاهی از ترفندهای کلاهبرداری اینترنتی ، فاش سازی مدارک و اطلاعات احراز هویت و همچنین دسترسی غیرمجاز مجرم اینترنتی به حساب مبادلات ارزی کاربران، باعث شکل گیری این گونه جرائم در فضای مجازی می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط