1399/12/17-23:36

تعیین شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تعیین شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد و گفت: سیاست دستگاه قضایی استان هرمزگان، برگزاری انتخاباتی با شکوه و قانون مدار با مشارکت حداکثری مردم است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، علی صالحی صبح امروز اظهار کرد: شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان ایجاد شده و سیاست دستگاه قضایی استان هرمزگان، برگزاری انتخاباتی با شکوه و قانون مدار با مشارکت حداکثری مردم است.

وی افزود: سلامت انتخابات یکی از اولویت‌های اصلی است و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای دست‌اندرکاران و هیئت‌های اجرایی، حضور به موقع مسئولین نظامی، انتظامی و امنیتی و رصد تحرکات انتخاباتی می‌تواند در انجام انتخاباتی سالم و امن موثر باشد.

به گفته رییس کل دادگستری هرمزگان، دستگاه‌های متولی امر انتخابات از جمله نهاد‌های اجرایی، امنیتی و نظارتی مکلف هستند زمینه مشارکت پرشور و قانونمند را برای مردم فراهم کنند.

صالحی خاطرنشان کرد: انتخابات عرصه‌ای بی بدیل برای به نمایش گذاشتن اخلاق اسلامی است و ضروریست که افراد و جریان‌های سیاسی ضمن تبعیت از قانون از توسل به هرگونه اقدام مغایر با این امر خودداری نمایند.

وی همچنین اضافه کرد: شعب ویژه پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دادگستری هرمزگان نیز تعیین شده‌اند و تخلفات اعلام شده از سوی ضابطین قضایی و دستگاه‌های نظارتی خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط