1403/06/27-16:20

درسال تحصیلی جدید هیچ کلاس ابتدایی در استان بدون معلم نخواهد بود

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز؛ محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، در مراسم نمادین استانی جشن شکوفه‌ها که در مدرسه سید قطب ناحیه ۲ بندرعباس برگزار شد، از حضور دانش‌آموزان کلاس اولی استقبال کرده و این روز را آغاز مهمی در زندگی تحصیلی آنان دانست. وی ضمن خوشامدگویی به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان گفت: این روز، اولین گام شما عزیزان در مسیر طولانی تعلیم و تربیت است و امیدواریم که این مسیر با موفقیت و سربلندی همراه باشد.

 

قویدل با اشاره به حضور نزدیک به ۴۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در سراسر استان و آغاز سال تحصیلی در بیش از ۲۲۰۰ مدرسه ابتدایی، افزود: این مراسم به عنوان نمادی از شروع تحصیل برای این دانش‌آموزان است و با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری مسئولان استانی و محلی در سراسر استان برگزار شده است. وی همچنین از زحمات همکاران خود در ناحیه ۲ بندرعباس، که در برگزاری این مراسم تلاش‌های فراوانی داشته‌اند، قدردانی کرد.

 

وی در ادامه به موضوع آمادگی مدارس برای شروع سال تحصیلی پرداخت و اظهار داشت: امسال هیچ کلاس ابتدایی در استان بدون معلم نخواهد بود و تمامی معلمان از روز اول در کلاس‌های درس حاضر خواهند شد.

 

قویدل تأکید کرد: این موفقیت نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما در زمینه جذب و ساماندهی نیروی انسانی است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین به جذب نیروهای جدید برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده و حمایت مسئولان استانی، امسال توانستیم قریب به ۱۵۰۰ نیروی جدید را جذب کنیم و پیش‌بینی می‌شود که این تعداد در هفته‌های آتی به بیش از ۲۰۰۰ نفر برسد.

 

قویدل از آماده‌سازی و بهسازی فضای آموزشی در سطح استان نیز خبر داد و تصریح کرد: تعدادی از فضاهای آموزشی که نیاز به بازسازی و تعمیر داشتند، با تلاش همکاران ما بهسازی شدند و فضاهای جدیدی نیز به مدارس اضافه شده است تا دانش‌آموزان در محیطی امن و مناسب به تحصیل بپردازند.

 

وی در پایان با تشکر از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس برای پوشش زنده مراسم، ابراز امیدواری کرد که سال تحصیلی جدید سالی پربار و همراه با موفقیت‌های بسیاری برای تمامی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط