1403/06/29-10:15

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان آموزش و پرورش هرمزگان و نیروی دریایی ارتش برای توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز؛ محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان این اداره کل و منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی امیر دریادار دوم فرامرز بمانی برای توسعه هنرستان جوار شهید شیرانی روستای بهل شهرستان جاسک خبر داد.

 

وی عنوان کرد: «این تفاهم‌نامه با هدف استفاده از ظرفیت‌های تخصصی نیروی دریایی در برخی رشته‌های فنی و حرفه‌ای از جمله ناوبری منعقد شده است و به مدت دو دوره سه ساله تمدید گردید. بر اساس این تفاهم‌نامه، فضای آموزشی توسط آموزش و پرورش تامین می‌شود و تجهیزات و نیروی انسانی تخصصی توسط نیروی دریایی ارتش ارائه می‌گردد.»

 

قویدل خاطرنشان کرد: «با توجه به پایان یافتن دوره سه ساله اول این تفاهم‌نامه و نتایج مثبتی که به همراه داشت، این همکاری‌ها برای دو دوره سه ساله دیگر تمدید شد. امیدواریم با استمرار این همکاری، بتوانیم در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص در منطقه، گام‌های موثری برداریم و کیفیت آموزشی و مهارتی دانش‌آموزان را ارتقا دهیم.»

 

لازم به ذکر است، آموزش دروس شایستگی فنی هنرجویان توسط پرسنل نیروی دریایی ارتش انجام می شود  و تامین تجهیزات آموزشی با نیروی دریایی ارتش هست.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط