ایزوایکو نشان ملی «واحد مشتریمدار» را دریافت کرد
ایزوایکو به عنوان بزرگترین مجتمع کشتیسازی کشور توانست نشان ملی واحد مشتریمدار را کسب کند.
به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، شکیب ذوالغیاث مدیر گروه بازرگانی و مبادلات تجاری ایزوایکو در این زمینه اظهار کرد: ایزوایکو به عنوان قطب صنعت دریایی کشور در دومین دوره برگزاری جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار در مرکز همایشهای بین المللی رایزن و براساس رای هیات داوران به دلیل توجه به مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیتهای ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای تخصصی انجام شده، بهعنوان یکی از 100 سازمان برتر مشتری مدار در کشور انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.
وی افزود: در این مراسم مدیران برخی دستگاههای دولتی و همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتری مداری جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینه نمودن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.
این مدیر برجسته کشتیسازی کشورمان خاطرنشان کرد: در این گردهمایی انتقال دانش و تجارب مسئولان و متخصصان مدیریت ایران در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرفکننده با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر و ارائه راهکارهای نوین و تقویت استراتژیهای سازمان بهمنظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان موردتوجه و بحث و بررسی قرار گرفت.
ذوالغیاث بیان داشت: گروه بازرگانی و مبادلات تجاری یکی از پنج گروه ایزوایکو است که وظیفه ذاتی این گروه تأمین تجهیزات، ماشین آلات و ادوات مورد نیاز در پروژههای مجتمع میباشد و در کنار سایر گروهها به تأمین نیازهای مصرفی، پروژهای و خدماتی سطح مجتمع میپردازد که برای تحقق این هدف یک پیشینه چندین ساله در ایزوایکو وجود دارد و نشر دانشی صورت گرفته که آن دانش پشتوانه کار ما برای پیشبرد اهداف و پروژه های جاری و آتی خواهد بود.
وی با بیان این که صنعت کشتی سازی به عنوان یکی از بالهای اصلی صنعت دریایی کشور از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، عنوان داشت: این صنعت نقش اساسی و سازنده ای در پیشبرد و توسعه سایر صنایع وابسته ایفا میکند.
ذولغیاث اضافه کرد: در حوزه مشتری مداری طی سالهای اخیر ارتقای سطح استانداردها، ارتقای سطح کیفیت محصولات تولیدی و توجه مستمر به مسائل و دغدغه های مشتریان همیشه مورد توجه و تأکید مدیریت ایزوایکو آقای دکتر رضائیان بوده و همین مسئله باعث شده تا احترام و توجه به برآورده کردن دغدغه های مشتری در ایزوایکو به یک فرهنگ تبدیل شود.
نظرات