1403/07/07-18:27

واکنش چهره‌های سیاسی و اجتماعی هرمزگان به ترور سیدحسن نصرالله

واکنش چهره‌های سیاسی و اجتماعی هرمزگان به ترور سیدحسن نصرالله

چهره‌های سیاسی و اجتماعی هرمزگان به ترور سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان واکنش نشان داده و این جنایت تروریستی را محکوم کردند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، در پی جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بیروت لبنان و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی، چهره های سیاسی و اجتماعی هرمزگان به این اقدام وحشیانه صهیونیست ها واکنش نشان دادند.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس: شهادت مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر جبهه مقاومت، شهید القدس، دبیرکل عزیز حزب الله لبنان سید حسن نصرالله که بیش از سه دهه عمر با برکت خود را در مسیر مجاهدت و مبارزه با شقی‌ترین مردمان روزگار خود یعنی رژیم صهیونیستی گذراند و توسط اشقى الاشقياء زمان به شهادت رسید به محضر حضرت بقیه الله و ولی امر مسلمین و همه احرار و آزادگان جهان و به‌ویژه هم استانی‌های عزیز تسلیت عرض می‌نمایم. اما صهیونیست‌ها بدانند، خون این شهید مظلوم و سید مقاومت سیلی خواهد شد که صهیونیست‌ها را در آن غرق خواهد کرد.

احمد مرادی نماینده هرمزگان: اینجانب شهادت سید الشهدای راه آزادی قدس شریف، سید حسن نصرالله را محضر رهبر معظم انقلاب و همه مردم ستمدیده فلسطین و لبنان تبریک و تسلیت عرض می نمایم. رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی با شهادت سید حسن نصرالله توهم ضربه به تشکیلات حزب الله را در سر دارد، اما حزب الله لبنان و محور مقاومت مستحکم تر از گذشته و با اراده پولادین آینده منطقه را رقم خواهند زد.

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس: رژیم صهیونیست اسرائیل با حمله بی‌رحمانه به لبنان نشان داد که هیچ خط قرمزی برای جنایات خود قائل نیست. متأسفانه نظام بین‌المللی و در صدر آن ابرقدرت‌ها نشان داده‌اند که با ادعای صلح‌طلبی و فراخوان نمایشی به مذاکرات و آتش‌بس فقط  فرصت جنایت بیشتری برای اسرائیل مهیا می‌کنند.

شیخ محمد علی امینی از علمای اهل سنت هرمزگان: شهادت مظلومانه رزمنده فداکار، فرمانده نستوه حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله و جمعی ازفرماندهان ورزمندگان حوزه مقاومت که دراثر بمباران بی‌رحمانه و ددمنشانه صهیونیستهای خون آشام اتفاق افتاد را خدمت رهبرفرزانه انقلاب و امت عظیم اسلامی تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم خداوندمتعال این شهدای عزیز را با شهدای صدر اسلام محشور نموده و به بازماندگانشان و جبهه مقاومت اجر و صبر  عنایت فرماید و هرچه زودتر شر صهیونیستهارا ازمسلمانان دفع نماید.

محمد آشوری نماینده هرمزگان: شهادت مجاهد نستوه، دبیرکل سرافراز حزب الله لبنان، ⁧سید حسن نصرالله⁩ و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ملت قهرمان لبنان‌ و رزمندگان حزب الله تسلیت عرض می کنم. رژیم غاصب صهیونیستی با عبور از خطوط قرمز ⁧محور مقاومت ⁩بازی خطرناکی را آغاز کرده و قطعاً تاوان سنگینی پرداخت خواهد کرد.

عیسی عباسی، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس: سید حسن نصرالله یکی از بزرگان جبهه مقاومت است که در طول عمر با برکت خود خدمات ارزنده‌ای را در راه اسلام و قرآن و آزادگی مسلمانان انجام دادند. اینجانب شهادت این بزرگ مرد جبهه مقاومت را خدمت امام زمان ارواحنا فدا، رهبر معظم انقلاب و تمامی آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. بی‌شک مزد مردان بزرگ شهادت است.

سجاد جلال زاده فعال سیاسی هرمزگان: جنایت تروریستی حمله صهیونیست به بیروت لبنان سبب عمق یافتن تنش در منطقه و به شهادت رساندن سید حسن نصر الله نشانه عمق وقاحت و بزدلی سران کودک کش رژیم صهیونیستی است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان: خبر اندوهناک شهادت سردار بزرگ مقاومت، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان قلب‌ مسلمانان جهان را به درد آورد و غمی بزرگ بر دل‌ها نهاد.  شهید سید حسن نصرالله عمر شریف خود را صرف دفاع از مظلومین و آرمان قدس کرد و یقین بدانید به برکت خون پاک و قدسی این شهید والامقام، محور مقاومت با آزادسازی قدس شریف، نابودی کامل رژیم صهیونیستی و بریدن دستان ناپا‌ک آمریکا، انتقام خواهد گرفت. ارمغان خون او آزادی قدس شریف است.

 فاطمه جراره نماینده هرمزگان: نفس کشیدن در زمانی که مردانی چون سید حسن نصرالله در این عالم خاکی نفس کشیده‌اند بسی افتخار و اکنون که او با خدعه و دد منشی صهیونیست و سیاه‌رویان تاریخ در بین ما نیست بسیار سخت است.

اینکه شهادت آن هم در این برهه آخرالزمانی قطعاً عاقبت خجسته این مردان است که شکی نیست و باید به آن مجاهد خستگی ناپذیر و رهروانش تبریک گفت اما تسلیت برای همرزمان و هم کیشانش در این اندوه تسلی نخواهد بود.

دکتر منصور فرهادی نخبه هرمزگانی: آنچه صهیونیست‌ها در غزه و لبنان انجام داده و می‌دهند و سکوتی که نهادهای حقوق بشری در قبال این جنایات دارند نشانه عمق وحشی‌گری در این دنیای مدرن است و تنها راه حل ایستادگی در برابر این جنایات حمایت از مقاومت اسلامی است.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان: صهیونیست‌ها هیچ منطقی ندارند و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله چهره ممتاز مقاومت نشانگر زبونی و رضالت این رژیم رو به زوال است که گمان می‌برد با این جنایات می‌تواند نابودی نزدیک خویش را به تعویق بیاندازد.

محمد رسول جلالی رییس سازمان بسیج رسانه هرمزگان:  داغ شهادت چهره بزرگ مقاومت شهید سید حسن نصر الله بسیار سخت است اما مقاومت و حزب الله لبنان بالنده تر از گذشته به حیات خویش ادامه خواهد داد و دشمن صهیونیستی قادر به ایجاد ضعف و ناامیدی در بدنه ملت های مقاوم منطقه نخواهد بود.

احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان: شهادت سید و سالار مقاومت و فخر امت اسلام که عمر خویش را در راه آزادی قدس مصروف نمود بدون شک خللی در اراده مقاومت نخواهد داشت و خون پاک او الهام بخش تمامی مبارزان راه حق و آزادی است.

عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان: این سید بزرگوار، سرداری جان برکف و در خط ولایت ثابت‌قدم بود. این واقعه غمبار، اگرچه ضایعه‌ای سنگین برای امت اسلامی و جبهه مقاومت است، اما شهادت این مجاهد بزرگ، باعث تنومند شدن درخت مقاومت و مزد جهاد و ولایت‌پذیری ایشان در راه دفاع از اسلام و مظلومان در مقابل رژیم کودک‌کش صیونیستی بود.

کامران آتین فعال سیاسی هرمزگان: جنایت تروریستی لبنان که منجر به شهادت سید حسن نصرالله و تنی چند از فرماندهان راه آزادی قدس شد، بار دیگر تصویری از عمق شقاوت و سدت گستاخی صهیونیست‌ها را نشان داد که پس از نسل کشی در غزه، حالا دنبال جنایت دیگری در لبنان هستند.

دکتر فریدون بهشتیان استاد حقوق دانشگاه: بار دیگر ناکارآمدی نهادهای حقوق بشری را در سراسر جهان برای مهار یک رژیم ظالم و کودک‌کش و جنایتکار را شاهد هستیم. شهید نصرالله قطب امنیت بخشی به لبنان و بزرگ‌ترین وزنه مقاومت بود و به شهادت رساندن این سید در راستای تلاش برای تشدید تنش در منطقه است.

انجمن اسلامی معلمان استان هرمزگان: اگر چه سال‌ها است که رژیم غاصب صهیونیستی مردم را مورد حملات وحشیانه  خود قرار می‌دهد، اما این جنایت در نوع خود هولناک و از جهاتی دردآورتر است.

پرویز سالاری فعال سیاسی هرمزگان: مقاومت با خون شهید نصرالله مقاوم‌تر از گذشته خواهد شد و صهیونیست‌ها با این جنایت فجیع ثمره‌ای کسب نخواهند کرد.

حجت الاسلام معصومی استاد حوزه: ترور ناجوانمردانه دبیر کل حزب الله لبنان نشانه شدت شقاوت صهیونیست‌ها است و شهادت برای ما سعادت است و به ما قوت و قدرت بیشتری می بخشد. مسئولیت پیامدهای این جنایت با حامی اصلی این رژیم یعنی آمریکا است.

اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان: جنایات ددمنشانه ی رژیم اشغالگر قدس در کشتار بی‌رحمانه زنان و مردان و کودکان بی گناه، روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است. به سران رژیم اشغالگر قدس و حامیانش هشدار می‌دهیم که خون بناحق ریخته شده مردم مظلوم فلسطین دامن شما را می‌گیرد و کاخ‌های پوشالی و عنکبوتی شما را ویران خواهد کرد و با این اعمال دژخیم گونه رژیم منحوس صهیونیستی عقربه‌های ساعت برای نابودی اش، قریب الوقوع سرعت گرفته است.

مجمع مطالبه گران هرمزگان: شهید نصرالله راهی را آغاز کرد که خداوند وعده پیروزی آن را داده است و ادامه این مسیر به دست غیور مردان جبهه مقاومت از لبنان گرفته تا سوریه و عراق و یمن و ایران با قدرت پیموده خواهد شد و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب، امر کردند سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد. مطالبه گری و انتقام سخت حق مردم در محور مقاومت و بشریت است، اسرائیل غاصب بداند کشتار قتل و عام زنان و کودکانفرار در کوچه بن بست است.

سلمان ضربی مدیرعامل ایزوایکو: راه مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت و این شهادت‌ها هیچگاه عزم و اراده ملت‌های آزاده را تضعیف نخواهد کرد.

اسماعیل تذرو مداح مطرح هرمزگان: منتظر اذن رهبری برای انتقام همه جانبه از صهیونیست‌های خونخوار هستیم. سران ساکت کشورهای منطقه بدانند صهیونیست‌ها خیلی زود سراغ‌شان خواهند رفت و تاوان سختی بابت سکوت در برابر جنایات خواهند داد.

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط