1403/07/06-16:15

امام جمعه هرمز: کشتی سازی باید مورد حمایت قرار گیرد

امام جمعه هرمز: کشتی سازی باید مورد حمایت قرار گیرد

امام جمعه هرمز از صنعت کشتی سازی و صنایع فراساحل در بندرعباس به عنوان یک صنعت مهم و کلیدی برای کشور یاد کرد و از مسؤولان خواست تا از این صنعت به درستی حمایت کنند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز که در مسجد جامع هرمز اقامه شد، گفت: مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران یکی از ظرفیت های بزرگ در حوزه اقتصاد دریا محور که باید مورد توجه قرار بگیرد. 

امام جمعه هرمز یکی از ظرفیت های این مجتمع تولید آمبولانس دریایی است که نیاز ویژه جزیره هرمز است از مجموعه علوم پزشکی درخواست داریم جهت ساخت آمبولانس دریایی و حل مشکل انتقال بیمار اقدام موثر انجام شود.

وی با اشاره به کودک کشی رژیم صهیونیستی در غزه و شروع جنگ با لبنان گفت: صهیونیست‌ها با نیت پلید فرعونی دست به قتل عام کودکان فلسطینی زدند، می‌گویند اگر این قتل عام را انجام ندهیم در آینده این‌ها برای ما خطر هستند در حالی که این‌ها زودتر از موعد نابود خواهند شد.

رستاخیز گفت: رژیم صهیونیستی اسرائیل  که دولت نیست بلکه اسرائیل فرزند نامشروع آمریکایی و انگلیسی و این جنگ نیابتی آمریکا  جهانخوار است که باحمایت آمریکا دست به جنایت می زند. 

امام جمعه  هرمز بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در جبهه‌های مختلف شکست‌های سنگینی خورده است اگر بخواهد با حزب الله لبنان سرشاخ شود و وارد جنگ زمینی شود یقین بدانید که سرزمین‌های اشغالی در بحران عمیقی فرو خواهند رفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمز بااشاره به حادثه معدن معدنجوی طبس و تسلیت جانباختن قریب 50 نفر از معدن کاران بیان داشت: مسئولان در این خصوص باید پیگیری  کنند که جان معدنکاران دیگر به مخاطره نیفتد. 

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>

 

<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط