1403/06/31-10:20

انتقاد تند مدیرعامل سازمان منطقه آزاد از بی توجهی وزارت بهداشت به حوزه درمان جزیره قشم

انتقاد تند مدیرعامل سازمان منطقه آزاد از بی توجهی وزارت بهداشت به حوزه درمان جزیره قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: وزارت بهداشت و درمان سهم مردم جزیره را در این چند سال اخیر نداده و حوزه بهداشت و درمان نیازمند بودجه و توجه است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، عادل پیغامی در نشست با پزشکان فعال در جزیره قشم اظهار داشت: در توسعه بهداشت و درمان جزیره تامین منابع و مدیریت آن مهم می باشد و نیازمند جراحی است.

وی ادامه داد: برای اجرایی شدن نیازها و دغدغه های حوزه درمان باید زمان بیشتری به آن اختصاص دهیم و اهمیت قائل شد.

این مقام مسوول بیان داشت: ما در جزیره فقدان مسئول داریم که مشکلات را بپذیرد و همه هم کمکش می کنیم، علوم پزشکی استان هرمزگان مسئولیت نمی پذیرد و به تکالیف خود به درستی عمل نکرده است.

پیغاتمی تاکید کرد: من از مسئولین علوم پزشکی استان مطالبه مردمی دارم و باید نسبت به تعهدات خود به جزیره قشم پایبند باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: هرکسی در حوزه درمان با کاربری پزشکی در جزیره فعالیت کند، زمین رایگان به صورت اذن در انتفاع ۹۹ ساله اختصاص داده می شود.

وی در خصوص فعالیت موسسه ناوک سلامت قشم اظهار داشت: این مجموعه به صورت هیات امنایی با ترکیب شیوخ و معتمدین خوش نام بومی، پزشکان با سابقه ‌و خیرین دربخش درمان تشکیل شده ودر واقع پایگاه منطقه آزاد درحوزه سلامت می‌باشد که فعالیت خود را به صورت جامع و آینده نگر در بیمارستان جیجیان آغاز نموده است.

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>

 

<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط