1403/06/28-14:27

صیاد نمونه در امر حفاظت از دریا و محیط زیست تجلیل شد

صیاد نمونه در امر حفاظت از دریا و محیط زیست تجلیل شد

فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: جمع‌آوری زباله‌ها چه در سطح دریا و چه در ساحل توسط صیادان و افراد بومی یک کار بسیار پسندید و قابل تقدیر است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، فواد مرادزاده فرماندار شهرستان بندرلنگه صبح امروز از زحمات حسن کریمی‌فرد صیاد بندر لنگه ای به عنوان صیاد نمونه در امر صیانت و حفاظت از دریا و محیط زیست با اهدای لوح تجلیل کرد.

در این مراسم همچنین از سیدمحمود بحرینی رئیس هیأت قایقرانی بندرلنگه نیز در امر حفاظت از دریا، ساحل و جمع‌آوری زباله‌های شناور در سطح دریا و زباله‌های خشک‌ با عنوان صیاد نمونه در امر حفاظت از محیط زیست تجلیل شد.

فواد مرادزاده فرماندار بندر لنگه با تاکید بر اهمیت لزوم فرهنگ‌سازی در رابطه با حفاظت از دریاو ساحل اظهار کرد: جمع‌آوری زباله‌ها چه در سطح دریا و چه در ساحل توسط صیادان و افراد بومی یک کار بسیار پسندید و قابل تقدیر است.

وی افزود: خوشبختانه این امر توسط صیاد بندر لنگه‌ای صورت گرفته که باعث فرهنگ‌سازی در بین عموم مردم از جمله قشر زحمت‌کش و فهمیم صیادان می شود.

فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: فرهنگ‌سازی صیانت از دریا و محیط زیست سبب خواهد شد بی‌تفاوت از کنار زباله‌ها عبور نکنیم و می‌توانیم با جمع آوری زباله‌ها، در امر زیباسازی سواحل به ارگان‌های ذی‌ربط کمک وهمیاری کنیم.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط