1403/06/25-16:00

سارق مسلح طلای بانوان در دام پلیس بندرعباس

سارق مسلح طلای بانوان در دام پلیس بندرعباس

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي و دستگيري سارق مسلح در شهرستان بندرعباس خبر داد که با پرسه زني در خيابان، بانوان تنها را به عنوان مسافر سوار خودروی خود مي کرد و با تهديد آنان با سلاح گرم، طلاهای قربانی را مي ربود.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار"علي اکبر جاويدان" فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بيان داشت: در راستاي چندين فقره سرقت بعنف طلا و جواهرات از بانوان تحت پوشش مسافر، پيگيري موضوع بصورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان و عوامل انتظامی شهرستان بندرعباس قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با اقدامات گسترده فني و اطلاعاتي و بررسی ميدانی محل هاي وقوع سرقت، موفق شدند هويت سارق را شناسايی کنند و مشخص شد متهم با يک دستگاه خودرو سواري به شماره پلاک جعلي بانوان را در پوشش مسافر سوار و با تهديد سلاح سرد و گرم طلا و جواهرات آنان را به سرقت مب برد.

اين مقام ارشد انتظامي استان تصريح کرد: با اشراف اطلاعاتي مأموران در حالي که متهم با خودرو موصوف در حال تردد و در جستجوي سوژه جديد بود در تور بازرسي مأموران قرار گرفت که بدون توجه به دستور ايست پليس در حالي که قصد متواری شدن از محل را داشت با سرعت عمل مأموران و رعايت قانون به کارگيري سلاح و شليک به سمت لاستيک خودرو در نهايت متوقف و راننده دستگير شد.

سردار جاويدان اظهار داشت: در بازرسی از خودرو و هم چنين مخفيگاه متهم، يک قبضه اسلحه کلت کمري به همراه  دو خشاب حاوي 29 فشنگ جنگي ، 19حلقه النگو طلا چيده شده به ارزشي بالغ بر 3ميليارد تومان، يک عدد کلت پلاستيکي با ساچمه پلاستيکي، دو تيغه چاقو، 20رشته بست پلاستيکي که جهت بستن دست طعمه هاي خود استفاده مي نمود و همچنين پلاک اصلي خودرو  کشف شد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان با بيان اينکه متهم به 6 فقره سرقت معترف شده و مالباختگاني که از اين سارق شکايت کرده بودند  نيز نامبرده را در پليس آگاهي شناسايي کردند، بيان داشت:شهروندان اگر در اين مدت قرباني سرقت مسلحانه شده اند براي طرح شکايت به پليس آگاهي مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط