1403/06/23-14:44

آموزش و پرورش هرمزگان الگویی موفق برای سایر استانهای کشور است

آموزش و پرورش هرمزگان الگویی موفق برای سایر استانهای کشور است

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در جلسه پروژه مهر آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: آموزش و پرورش استان هرمزگان الگویی موفق برای سایر استانهای کشور است که انسجام داخلی و تعامل بیرونی رمز موفقیت این مجموعه بشمار می رود.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز ، جلسه پروژه مهر آموزش و پرورش استان هرمزگان با حضور صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و‌ روسای کارگروههای پروژه مهر استان در کانون غدیر برگزار شد.

 معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش کشور با اشاره به ابتکارات و اقدامات تحولی آموزش و پرورش هرمزگان در حوزه های مختلف گفت: دستیابی به سهم ۵۰ درصدی ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در هنرستان ها و کسب رتبه نخست کشوری در این حوزه از اقدامات تحولی است که باید به عنوان الگویی برای سایر استانها مورد استفاده قرار گیرد تا در اقصی نقاط کشور افزایش سهم آموزشهای فنی و مهارتی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: این اقدام تحسین برانگیز نقطه عطفی در آموزش و پرورش استان هرمزگان است که باعث توسعه و رونق اقتصادی ، کارآفرینی و موفقیت دانش آموزان هرمزگانی خواهد شد.

ستاری فرد ادامه داد: خوشبختانه استان هرمزگان در تمامی شاخص‌های پروژه مهر وضعیت بسیار مطلوبی در صدر جدول قرار دارد و‌ الگویی موفق برای محرومیت زدایی،  بسط عدالت تربیتی و جذب نیروی انسانی کارآمد است.

این مقام مسئول ادامه داد: کسب رتبه اول کشوری کنکور سراسری در رشته علوم تجربی توسط دانش آموز مدرسه دولتی بندرعباس گواهی بر این امر است که آموزش و‌پرورش استان هم از نظر سخت افزاری و‌ هم از نظر نرم افزاری در وضعیت خوبی قرار دارد و همین اتفاق مثبت باعث امید آفرینی در دانش آموزان خواهد شد.

 معاون وزیر آموزش و‌ پرورش، انسجام درونی و‌ تعامل بیرونی مجموعه آموزش و پرورش استان هرمزگان رمز موفقیت آنهاست چراکه همکاران در سایه همدلی با یکدیگر همکاری می‌کنند و با تعامل سازنده از ظرفیت دیگر سازمانها نیز در جهت تحقق اهداف آموزشی استفاده می کنند.

 ستاری فرد همچنین عنوان داشت: آموزش و پرورش استان هرمزگان پیشگامترین استان در اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور است و می توان تأکید کرد که آموزش وپرورش هرمزگان از سرآمدان نظام آموزشی کشور بشمار می رود.

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>

 

<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط