1403/06/17-19:42

اولین پرواز هواپیمایی فلای دبی در کیش به زمین نشست

اولین پرواز هواپیمایی فلای دبی در کیش به زمین نشست

اولین پرواز هواپیمایی فلای دبی امروز شنبه 17 شهریورماه در فرودگاه بین‌المللی کیش به زمین نشست.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، هواپیمای بویینگ ۷۳۷ مکس متعلق به شرکت هواپیمایی فلای دبی از مقصد دبی امروز شنبه ۱۷ شهریور در ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی کیش به زمین نشست

پروازهای شرکت هواپیمایی فلای دبی در روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه در مسیر رفت و برگشت دبی – کیش انجام خواهد شد.

مدیر شرکت هواپیمایی فلای دبی در ایران در مراسم گشایش این خط پروازی اظهار داشت: شرکت هواپیمایی فلای دبی با برقراری این پرواز، نقاط تحت پوشش خود در ایران را به هشت شهر رساند.

حمید قدیمی افزود: این پرواز ما را به بزرگترین شرکت هواپیمایی خارجی تبدیل می کند که به ایران پرواز دارد و از این نظر بسیار خوشحالیم که بواسطه این پرواز، جزیره کیش را به شبکه بین المللی هواپیمایی فلای دبی و امارات متصل می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به پیوستگی شبکه پروازی که شرکت های هواپیمایی دبی و امارات داشته و به بیش از ۲۵۰ شهر مهم دنیا پرواز دارند؛ مطمئنم این پرواز برای جزیره کیش گشایش های اقتصادی فراوانی به همراه خواهد داشت.

قدیمی خاطر نشان کرد: پروازهای این خط پروازی توسط بویینگ ۷۳۷ مکس در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس ارائه می شود و قیمت بلیت اکونومی ۳۷۰ دلار است اما قیمت های ویژه نیز در نظر گرفته شده است.

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>

 

<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط