1403/05/21-14:23

نمایندگان ایران برای حضور در المپیاد جهانی روباتیک مشخص شدند

نمایندگان ایران برای حضور در المپیاد جهانی روباتیک مشخص شدند

مدیر اجرایی مسابقات انتخابی المپیاد جهانی روباتیک گفت: رقابتهای انتخابی بیست‌ و یکمین المپیاد جهانی روباتیک که به میزبانی کیش برگزار شد، برترین‌های خود را شناخت.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، نغمه نقیلو روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: در این دوره از رقابتهای انتخابی المپیاد جهانی روباتیک 81 تیم از 11 استان با هدف بررسی چگونگی عملکرد ربات‌ها در هماهنگی زندگی بین انسان و طبیعت و ایجاد سبک زندگی سازگارتر با محیط زیست با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه چهار تیم در قالب هفت بخش از استان‌های اصفهان، فارس، زنجان و خراسان رضوی موفق به کسب رتبه شدند، اضافه کرد: در بخش Robo Mission Elementary تیمی از شیراز و در بخش Robo Mission Junior تیم‌های شیراز و اصفهان جواز حضور در المپیاد جهانی را کسب کردند.

 

مدیر اجرایی مسابقات انتخابی المپیاد جهانی روباتیک با بیان اینکه در بخش Robo Mission Senior تیمی از اصفهان موفق به کسب رتبه شد، گفت: در بخش Robo Sports تیمی از نیشابور، در بخش Future Innovators تیمی از زنجان و در بخش Future Engineers تیمی از شیراز مجوز حضور در مسابقات جهانی را دریافت کرد.

براساس این گزارش ، المپیاد جهانی روباتیک رویدادی علمی، فن آورانه و آموزشی با موضوع متحدان زمین درباره چگونگی تأثیر انسان‌ها بر طبیعت و تأثیرگذاری طبیعت و رویدادهای طبیعی بر زندگی انسان‌ها برای نوجوانان و جوانان سراسر جهان آذر سال امسال در ازمیر ترکیه برگزار خواهد شد.

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط