1403/05/12-16:45

روستای گورزین قشم صاحب مرکز دندانپزشکی شد

روستای گورزین قشم صاحب مرکز دندانپزشکی شد

دهیار روستای گورزین از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم از تامین تجهیزات دندانپزشکی در مرکز جامع سلامت این روستا با کمک دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و خیران خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، بشیر چری اظهار داشت: یکی از کمبودهای این روستا در بخش بهداشت و درمان نبود مرکز دندانپزشکی بود که خوشبختانه این مهم در اولویت کاری مسوولان روستایی شهرستانی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قرار گرفت و حمایتهای بسیاری خوبی نیز از سوی خیران جهت تامین تجهیزات انجام شد.

وی افزود: با همت بالای خیران و کمک دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و با صرف هزینه یک میلیارد و 800 میلیون تومانی بخش دندانپزشکی خانه بهداشت این روستا تجهیز و آماده خدمت به مردم منطقه شد.

دهیاری روستای گورزین از اقدام خیران و حمایتهای آنها در جهت بهبود وضعیت بهداشت و درمان این روستا تقدیر و تشکر کرد و گفت: قسمت دندانپزشکی روستای گورزین از شنبه آماده ارایه خدمت به مردم جزیره است.

براساس این گزارش، گورزین که در گویش محلی به نام کورزین و گاهی کوردین هم تکلم می شود از نظر موقعیت جغرافیایی تقریبا در مرکز جزیره قشم قرار دارد و فاصله آن از مرکز شهرستان (شهر قشم - شرقی ترین نقطه جزیره) و روستای باسعیدو (غربی ترین نقطه جزیره) افزون بر ۶۰ کیلومتر است و از نظر تقسیمات کشوری تابع بخش مرکزی شهرستان قشم محسوب می شود.

 

افزون بر ۲ هزار و ۶۰ نفر در قالب ۵۰۲ خانوار در روستای #گورزین از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم زندگی می کنند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط