1403/04/27-18:10

خسارت توفان به 1200 متر شبکه برق بشاگرد

خسارت توفان به 1200 متر شبکه برق بشاگرد

مدیر اداره برق بشاگرد هرمزگان گفت: بارندگی و توفان شدید روز گذشته در بسیاری از مناطق شهرستان به بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ متر از شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف خسارت وارد کرد و پایداری شبکه برق دچار اختلال شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، بهروز بهادری مدیر اداره برق بشاگرد امروز در این بازدید اظهار کرد: بیشترین حجم خسارت و آسیب‌های وارده به شبکه برق بشاگرد در روستاهای «نیکدشت، بشنو و علی آباد» گزارش شده است.

وی بیان کرد: درپی توفان و بارش شدید باران، نشست اضطراری مدیریت بحران در مدیریت برق شهرستان بشاگرد برگزار و راهکارهای لازم برای پیگیری و جبران خسارت وارده ارائه شد.

مدیر اداره برق بشاگرد هرمزگان اظهار کرد: با گرفتن تصمیم‌های لازم در نشست اضطراری مدیریت بحران، امکانات مورد نیاز مانند خودروی جرثقیل و گروه‌های کمکی به برخی مناطق شهرستان اعزام شد و پشتیبانی‌های لازم از آن‌ها انجام گرفت.

بهادری یادآور شد: بهره‌برداری‌ بشاگرد با تشکیل چهار گروه عملیاتی به تعداد ۱۷ نفر از نفرات فنی و با تمامی ظرفیت نسبت به رفع خاموشی‌های ناشی از بروز سیل و توفان اقدام کردند و تمامی آسیب‌های وارده به شبکه‌های برق در کمترین زمان ممکن رفع شد.

وی ادامه داد: بعد از گذر این سامانه جوی از بشاگرد، بهره‌بردار مدیریت برق شهرستان با تشکیل نشستی دستاوردهای فنی و تجربی بحران سپری شده را بررسی کرد که تصمیم‌های مهمی در خصوص مسائل مختلف مانند تکمیل تجهیزات مدیریت بحران و توجه بیش از پیش به تاب آوری شبکه گرفته شد.

شهرستان کوهستانی بشاگرد در فاصله حدود ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط