1403/03/30-07:42

تحولات مهم در حوزه درمان هرمزگان در دولت سیزدهم

تحولات مهم در حوزه درمان هرمزگان در دولت سیزدهم

تنها در یک شاخص ۱۹۰ مرکز خدمات بهداشتی و روستایی در هرمزگان ساخته شده است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، تحول حوزه درمان هرمزگان در دولت سیزدهم چشمگیر بوده به طوری که در این دولت 190 مرکز خدمات بهداشتی روستایی و شهری ساخته شده و شاهد افزایش 205 تخت بیمارستانی در قالب بیمارستان بستک، بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس و یک بلوک زایمان جدید در هرمزگان ساخته شده است.

بهره برداری از کلینیک های ویژه و مراکز درمان ناباروری و تکمیل و تجهیز 14پایگاه اورژانس، فوریت‌ها، مدیریت بحران و نیز تکمیل و تجهیز دانشکده پیراپزشکی از جمله دیگر اقدامات بهداشتی و درمانی در هرمزگان است.

تکمیل و تجهیز مرکز آموزش عالی و خوابگاه دانشجویی بستک، ساخت اولین شناور اورژانس دریایی برای خدمت به مردم جزایر و احداث آزمایشگاه کنترل غذا و دارو و توسعه ساختمان انبار دارو تأمین و خرید تجهیزات سرمایه ای بیمارستان‌ها به ارزش 500 میلیارد تومان در این دولت انجام گرفته است.

 راه‌اندازی دانشکده‌های علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شرق در میناب و غرب در بندرلنگه و افزایش تعداد داروخانه‌های تخصصی از ۱ به ۲۰ و تربیت نیروی انسانی متخصص بومی در هنرستان بهیاری و دانشکده ها از جمله دیگر دستاوردها در این دولت بوده است.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط