1403/03/20-18:32

ایزوایکو دکل حفاری دریایی را جهت تعمیرات اساسی پذیرش کرد

شرکت حفاری شمال دارنده 9 دکل حفاری خشکی و 3 دکل دریایی است و پروژه های متنوعی در سراسر کشور در حوزه های حفاری و تجهیزچاه ها را برعهده دارد. یکی از این دکل های دریایی شرکت حفاری شمال دکل " سحر 1" است که پس از 13 سال کار مداوم و موثر اکنون جهت تعمیرات اساسی وارد حوضچه ایزوایکو شده است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سلمان زاده مدیرعامل شرکت حفاری شمال گفت:  باتوجه به تنوع و گستردگی پروژه های نفتی ما در سراسرکشور  نیازمند به روز رسانی و تعمیرات اساسی  بر روی تجهیزاتمان هستیم. 

باشناسایی توانمندیهای داخلی" شرکت ایزوایکو بعنوان یک شرکت موفق و قدرتمند داخلی برای تعمیر و به روز رسانی دکل سحر یک انتخاب گردید و بر این باور هستیم که توان داخلی و تلاش مهندسین ایرانی از پس این کار برخواهند آمد و طبق قرارداد و زمانبندی صورت گرفته طی دو ماه آینده به چرخه خدمت برخواهد گشت. 

مدیرعامل شرکت حفاری شمال درباره مزیت های رقابتی در قیمت تمام شده این تعمیرات در مقابل کارگزاران خارجی گفت: شرکت ایزوایکو تجارب طولانی و ارزشمندی در این حوزه داشته و حتی در قیاس با شرکت ها و یارد های خارجی این توان و امکان را دارد و ما بعنوان گزینه اول ایزوایکو را انتخاب کردیم

دکل سحر 2 نیز در گذشته توسط شرکت ایزوایکو تعمیر اساسی شده و هم اکنون با تمام توان و بازدهی در دریا مشغول بکار است

نظرات

captcha

اخبار مرتبط