1403/03/03-13:49

شناسايي و انهدام باند 5 نفره سارقان حرفه اي مغازه در هرمزگان

شناسايي و انهدام باند 5 نفره سارقان حرفه اي مغازه در هرمزگان

فرمانده انتظامي استان از شناسايي و انهدام باند حرفه اي سارقان مغازه و کشف اموال مسروقه در استان خبرداد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار علي اکبر جاويدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت مغازه  با شيوه و شگرد تخريب کرکره هاي برقي و سرقت لوازم و کنسولهاي بازي رايانه اي و تلويزيون موجود در مغازه ها  موضوع بصورت ويژه در دستور کار قرار گرفت. 

 

 وي افزود : کار آگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با اقدامات گسترده فني و اطلاعاتي و تلاش شبانه روزي کليه اعضاي  اين باند سابقه دار  که پس از دريافت مرخصي از زندان در فرصتهاي مناسب بدون بجا گذاشتن کوچکترين آثار و علائم اقدام به سرقت مي کردند را شناسايي کردند. 

 

 اين مقام انتظامي استان اظهار داشت : با تلاشهاي تکميلي انجام شده سر باند سارقان که از سارقين سابقه دار بود شناسايي و در يک عمليات ضربتي و پليسي در مخفيگاهش دستگير و با همکاري اين متهم  4 نفر ديگر از همدستان وي نيز شناسايي ودر عملياتي ديگر دستگير شدند. 

 

فرمانده انتظامي استان هرمزگان خاطر نشان کرد: متهمان دستگير شده در بازجويي هاي فني بعمل آمده  به پنج فقره سرقت مغازه تاکنون اقرار و معترف شدند که در بازرسي از مخفيگاه آنان کليه اموال مسروقه کشف به مالباختگان تحويل شد.

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>

 

<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط