1403/03/03-17:44

پروژه مسکونی پیشکسوتان نیازمند تدبیر مسئولین

پروژه مسکونی پیشکسوتان نیازمند تدبیر مسئولین

تعاونی مسکن پیشکسوتان نیروهای مسلح واقع در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با بیش از 300عضو در سال 1386با جمع آوری سهم آورده مالکین شروع به کار کرده و پس از سالها هنوز اندر خم یک کوچه مانده است. بررسی های میدانی نشان از عدم واگذاری 168 واحد به متقاضیان است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، تعاونی مسکن پیشکسوتان نیروهای مسلح واقع در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با بیش از 300عضو در سال 1386با جمع آوری سهم آورده مالکین شروع به کار کرده و پس از سالها هنوز اندر خم یک کوچه مانده است.

بررسی های میدانی نشان از عدم واگذاری 168 واحد به متقاضیان است. 

به گفته یکی از اعضای این تعاونی که اولین واریزی خود را در سال 1386 بحساب این شرکت واریز و پس از آن مبالغ دیگری را پرداخت نموده و هنوز تعاونی به تعهداتش عمل نکرده است.

وی شکایتی مبنی خرید زمین توسط مدیران این تعاونی در پروژه سام و زال جزیره قشم با پول اعضا به سازمان قضایی نیروهای مسلح تقدیم و اکنون پرونده در اجرای احکام این دادسرای نظامی است و اخیرا نامه ای به سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص استرداد املاک به نفع اعضای تعاونی مسکن نیروهای مسلح ارسال شده است. 

پیشرفت فیزیکی این پروژه 70 درصد برآورد می‌شود و پس از گذشت سالها آسیب های زیادی به آهن آلات اسکلت ساختمان، نوار نقاله آسانسور، آسیب جدی نخاله ها به دیوارهای گچی، تخریب برخی از سقف ها وارد شده است.  

وجود نخاله های ساختمانی کار، اقامت باقی مالکین را هم با مشکل مواجه کرده و فضای بسیار نامناسبی را به نمایش گذاشته است. 

اعضا از مسئولان استانی و قضایی هرمزگان انتظار دارند که فکری به حال آنها کرده و آنان را از سردرگمی و گرفتاری نجات دهند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط