1403/02/04-23:52

جهادگران زهرایی پای کارِ ساخت و ترمیم و بازسازی منازل جزیره هرمز

جهادگران زهرایی پای کارِ ساخت و ترمیم و بازسازی منازل جزیره هرمز

گروه جهادی بچه های حضرت زهرا سلام الله علیها سپاه تهران با سازماندهی قرارگاه محوری سه گروه جهادی در جزیره الشهدای هرمز، ساخت و ترمیم و بازسازی چندین منزل مسکونی را جزیره به انجام رساندند و این فعالیت تداوم خواهد داشت.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، با توجه به سفارشات و منویات مقام معظم رهبری نسبت به رسیدگی در مسائل معیشتی و امکانات رفاهی ساکنین جزایر خلیج فارس به خصوص جزیره هرمز، جمعی از جهادگران تهرانی با همکاری امام جمعه این جزیره، اقدام به شناسایی و ترمیم و بازسازی و احداث منازل ولی نعمتان انقلاب همت گماشتند.

جهادگران در قالب ۳ گروه جهادی شهید حسن رشیدی، گروه شهید مصطفی ردانی پور و گروه خادم الزهرا(س) با محوریت مجموعه جهادی بچه های حضرت زهرا سلام الله علیها سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ در جزیره هرمز حاضر شده و تا به امروز ترمیم و بازسازی ۳ منزل و احداث یک واحد مسکونی از ۱۶ پروژه شناسایی شده در حال انجام است که جهت تداوم و پیشبرد این فعالیت جهادی نیازمند همت خیرین و مساعدت و پشتیبانی مسئولین هستند.

تلاش این گروههای جهادی در راستای ایفای سهم اعتقادی خود در رسیدگی به جزایر خلیج فارس و بهبود شرایط معیشت ساکنین بومی جزیره هرمز همچنان در جریان است.

این گروههای جهادی خواستار توجه بیشتر به جزیره هرمز و رفع مشکل انتقال مصالح و تجهیزات به جزیره هرمز به منظور شتاب دادن به رفع مشکلات مردم و رشد و ترقی زندگی مردمان این دیار باشد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط