1403/01/28-15:29

ممنوعيت و محدوديت هاي ترافيکي مراسم روز ارتش در بندرعباس

ممنوعيت و محدوديت هاي ترافيکي مراسم روز ارتش در بندرعباس

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان ممنوعيت و محدوديت هاي ترافيکي مراسم 29 فروردين و روز ارتش را در بندرعباس اعلام کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سرهنگ “مچيد صالح پور” در مصاحبه خبري و تلويزيوني گفت : از ساعت 23 امشب سه شنبه 28 فروردين ماه   ممنوعيت تردد وسايل نقليه از محدوده منبر پانهو در بلوار ساحلي تا خور گورسوزان توسط پليس راهور اجرا مي گردد و از ساعت 24 امشب از خور شيلات محدوده خواجه عطا به سمت اسکله شهيد حقاني ودور برگردان اسکله حقاني در هردو باند هم باند شمالي و باند جنوبي محدوديت توقف خواهيم داشت.

وي از عموم شهروندان بويژه رانندگان وسايل نقليه خواست از ساعت 6 صبح فردا چهار شنبه 29 فروردين که ممنوعيت تردد از خورشيلات تا دور برگردان اسکله شهيد حقاني اعمال مي شود و اين ممنوعيت در باند هاي شمالي و جنوبي صورت مي پذيرد با پليس نهايت همکاري لازم را داشته باشند.

سرهنگ صالح پور از رانندگاني که قصد تردد در اين محور ها در ساعات اعلامي دارند خواست جهت تردد از مسيرهاي جايگزين از بلوار امام خميني و بلوار امام حسين و بلوار شهيد رجايي استفاده کنند.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان هرمزگان اظهارداشت : در صورت هرگونه تردد و پارک وسايل نقليه در بلوار ساحلي در مسير هاي ذکر شده ، خودرو توسط يدک کش حمل وبه مکان امن انتقال داده مي شود که لازم است رانندگان به اين نکات و تذکرات پليس در ساعت اجراي مراسم توجه جدي داشته باشند.

اين مسوول انتظامي تصريح کرد: کليه خيابان هاي که به بلوار خواجه عطا و بلوار آيت الله طالقاني در محدوده طرح منتهي مي گردند در ساعات اجراي طرح مسدود مي شوند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط