1403/01/26-14:13
نمایندگان هرمزگان:

عملیات موشکی سپاه به تقویت اقتدار ملی منجر شد

عملیات موشکی سپاه به تقویت اقتدار ملی منجر شد

دو نماینده هرمزگان در خانه ملت در گفت و گوهای جداگانه با فارس از انجام عملیات موشکی و پهپادی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی به عنوان عامل تقویت اراده ملی یاد کردند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی مصوبه شورای عالی امنیت ملی و با همکاری و هماهنگی دقیق با ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع و در پاسخ به جنایت تروریستی حمله به سفارت کشورمان در سوریه،‌ حمله پهپادی و موشکی ویژه و بی نظیری را به مواضع رژیم جعلی صهیونیستی انجام داد که مرکز اطلاعاتی و مقر هواپیماهای اف 35 که در حمله به سفارت کشورمان در سوریه نقش داشتند زیر ضربه قرار گرفت.

آشوری: هیمنه اطلاعاتی و نظامی صهیونیست ها فروپاشید

نماینده مردم بندرعباس و رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس درباره این حمله موشکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: ایران در مواجهه با جنایات رژیم صهیونیستی و منظور جلوگیری گسترش دامنه بحران آفرینی این رژیم جعلی بارها خویشتن داری کرده بود اما حمله به سفارت کشورمان در سوریه،‌ عملا حمله به خاک ایران اسلامی قلمداد می شد و اگر پاسخ قاطعانه ای به این تجاوزکاری داده نمی شد،‌ دشمن صهیونیستی معادلات خود را با رویکرد وحشیانه تری دنبال می کرد.

به گفته وی، اقدام ایران در راستای دفاع مشروع و بر اساس ماده 51 منشور ملل متحد و در راستای ایجاد قدرت بازدارندگی و دفاع از حق حاکمیت ملی بود و درس عبرتی را برای دشمنان و بدخواهان ملت ایران به جای نهاد که با کشور قدرتمند و تاریخ ساز ایران با نگاه تجاوزکارانه رفتار نکنند.

آشوری با تصریح بر این که جنس حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران متفاوت بوده و این تراز عملیات نظامی کشورمان را ارتقا بخشید،‌ طراحی و اجرای این عملیات مهم و راهبردی را مایه تقویت اراده ملی و شفاف شدن خطوط قرمزی دانست که ایران همواره بر لزوم توجه به آن تأکید داشته است.

وی همچنین گفت: مهم ترین اتفاقی که اکنون شاهد آن هستیم، تداوم شکست های پی در پی اطلاعاتی و نظامی صهیونیست ها و در هم کوبیده شدن هیمنه پوشالی این رژیم جعلی است که با حملات شب گذشته کشورمان جلوه دیگری از آن نیز برای همگان روشن گشت.

جباری: ایران نشان داد که به تعرض به منافع ملی خود پاسخ مقتدرانه می دهد

نماینده مردم غرب هرمزگان و نایب رییس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با هوشمندانه خواندن تصمیم شورای عالی امنیت ملی و تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تنبیه دشمن صهیونیستی،‌ حمله سفارت کشورمان در سوریه را نشانه اوج وحشی گری صهیونیست ها و عدم پای بندی آنان به اصول و قوانین بین المللی دانست و خاطرنشان کرد:‌ صهیونیست ها بارها در نقاط مختلف جهان اقدام به تعرض به منافع کشورمان کرده و باید پاسخ محکمی دریافت می کردند.

احمد جباری ادامه داد: امنیت ایران و امنیت اماکن و شهروندان کشورمان در سطح ایران و جهان خط قرمز جمهوری اسلامی است و پاسخ کوبنده دیشب به جنایات صهیونیست ها نیز در همین راستا و به منظور روشن شدن صحنه است تا همه بدخواهان ایران بدانند که ملت ایران در دفاع از اقتدار و عزت و امنیت خویش با هیچ قدرتی تعارفی ندارد.

وی همچنین از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی به عنوان دو بال اقتدارآفرین برای کشور یاد کرد و بیان داشت: این نیروها با حمایت مردم و با رهبری های هوشمندانه فرمانده کل قوا با قدرت در برابر هر تجاوزی ایستاده و می ایستند و ایران اسلامی به وجود چنین دلاورانی افتخار می کند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط