1403/01/19-19:26

دستگيري بيش از ۱۰۰ معتاد متجاهر در بندرعباس

دستگيري بيش از ۱۰۰ معتاد متجاهر در بندرعباس

فرمانده انتظامي شهرستان بندرعباس از شناسايي و دستگيري 101 معتاد متجاهر در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در 24 ساعت گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سرهنگ "عباس علي ياري" امشب گفت : ماموران انتظامي شهرستان بندرعباس در راستاي ارتقاء امنيت عمومي و اجتماعي و به منظور پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز، طرح ضربتي امنيت محله محور را با استفاده از توان حداکثري به مدت 24 ساعت در حوزه استحفاظي اين شهرستان اجرا کردند.

وي افزود: با تلاش همه جانبه صورت گرفته در اين طرح که با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان انجام شد  مجموعا 101 معتاد متجاهر و بلامکان در محلات مختلف و معابر عمومي شناسايي و در عمليات هاي جداگانه دستگير  و به سامان سرا تحويل شدند. 

اين مسئول انتظامي با تاکيد بر استمرار طرح هاي پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز در قالب طرح هاي محله محور در سطح شهرستان  به عموم شهروندان توصيه کرد با هدف پيشگيري از وقوع سرقت ، هرگونه موارد مشكوك را در اسرع وقت از طريق سامانه تلفني مرکز فوريت هاي 110 به پليس گزارش نمايند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و پاکسازي محل اقدام گردد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط