1403/01/17-15:17

طوفان الاقصی ریشه در انقلاب اسلامی دارد

طوفان الاقصی ریشه در انقلاب اسلامی دارد

امام جمعه بندرعباس گفت: طوفان الاقصی ریشه در انقلاب اسلامی در سال ۵۷ دارد، امروز یکی از این طوفان ها را جوانان غزه در میدان عمل بروز دادند و به دشمن شوک وارد کردند اما دشمن مواظب این طوفان ها باشد، زیرا هنوز طوفان های برخاسته از انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران به ظهور و بروز نرسیده است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز ظهر در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس اظهار داشت: ماه رحمت خدا در حال گذشت و در این آخرین روزها از باید  اردوگاه رزم رمضان بهترین بهره کافی برد و تاکتیک های آن نیز در دیگر ایام زندگی استفاده کنیم.

 وی افزود: طوفان الاقصی ریشه در انقلاب اسلامی در سال ۵۷ دارد، امروز یکی از این طوفان ها را جوانان غزه در میدان عمل بروز دادند و به دشمن شوک وارد کردند اما دشمن مواظب این طوفان ها باشد، زیرا هنوز طوفان های برخاسته از انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران به ظهور و بروز نرسیده است.

خطیب جمعه بندرعباس بیان کرد: امروز مثل گذشته نیست که حوادث تلخ صبرا و شتیلا و کفر قاسم را خلق کنند و مظلومین فلسطین را قتل عام کنند و دنیا بعد از آن حادثه بداند که چه جنایتی این رژیم مرتکب شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده

 ادامه داد: امروز روز رسانه است و علیرغم امپراطوری های که دشمنان ما و جهان استکبار در اختیار دارد، مغلوب شد و نتوانستند به اهداف خود برسند و به گونه ای روایت گری کنند که ملت‌ها و کشورها و مردم مختلف را قانع کنند و حرف های رسانه ای هالیوودی  در خود کشورهای اروپایی، آمریکای، آفریقا  دیگر خریدار ندارد و این نشانه اضمحلال رسانه ای دنیای غرب است.

وی اظهار کرد: حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران نیز از سر استیصال و سردرگمی است و برای اینکه از بن بست خارج شوند به این کارها دست می زنند، البته دنیای امروز می داند که صهیونیست با این گونه کارها بنیان شعار های تو خالی دموکراسی غرب را به چالش می کشد و آبروی نداشته غرب را می برند.

امام جمعه بندرعباس یادآور شد: حرکت ددمنشانه صهیونیست ها به کنسولگری ایران محصول و رهاورد سیلی های محکمی که از چپ و راست از سوی رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت به صهیونسیت ها وارد کردند و از مقاومت عراق سیلی سخت، و جوانان غیور یمنی و حزب الله ضربه خوردند و مستأصل شدند و به زعم خود آمریکایی را وارد کارزار ناخواسته کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: صهیونسیت‌ها  می خواهند مرگ تدریجی خود را به عقب بیندازند.

وی در بخش دیگری افزود: در بعد اقتصادی در زمینه ساخت ها، که کارهای بزرگ انجام شده است و دشمن آمریکایی فهمیده که با وجود تحریم‌ها، گام‌های بزرگی برداشته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: علیرغم با توجه فشارهای جهانی و بخشی به خاطر کم کاری و کاستی خود  نتوانستیم بخشی از کارهای اقتصادی را حل و فصل کنیم، راه حلِ تمام مسائل کشور تولید است که بخشی توسط دولت و عمده توسط مردم صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: جوانان کشور در شرکت های دانش بنیان  و صاحبان سرمایه های بزرگ و خرد در قالب تولیدی‌ها  ورود پیدا کنند و این سرمایه مشارکت در سهام ها و در عرصه تولید قرار گیرد چرا که اگر سرمایه در بانک ها قرار گیرد و مولد نباشد عملا کاری پیش نمی رود.

وی تاکید کرد: یکی از رمزهای موفقیت شفافیت در دولت در همه زمینه ها است که مردم خودشان ناظر باشند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط