1403/01/16-11:40

خدمات نوروزی قشم نتیجه یک کار تیمی بود

خدمات نوروزی قشم نتیجه یک کار تیمی بود

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: حجم بالای خدمات ارائه شده به انبوه میهمانان و گردشگران در ایام نوروز 1403 قشم، نتیجه یک کار تیمی مدیریت شده بود.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز در یازدهمین نشست ستاد نوروزی با  اعلام این مطلب، اظهار داشت: موفقیت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در ایام نوروز، مرهون همدلی تمام دستگاه‌ها و نهادهایی است که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از 25 اسفند گذشته تا به امروز به همراه فعالان کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در خدمت میهمانان جزیره جهانی قشم بودند. 

 

وی با تاکید بر اهمیت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف کمیته‌های 16 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، افزود: رئیسان کمیته‌ها از امروز نسبت به رفع بخش ضعیف عملکرد خود و تبدیل آن به نقاط قوت با هدف تکریم هرچه بیشتر گردشگران جزیره قشم، تلاش کنند. 

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همه ما باید با ارائه ایده‌های برتر از هم اینک به فکر خدمات بهتر برای نوروز 1404 باشیم و رسانه‌ها هم عملکرد تمامی دست‌اندرکاران ستاد نوروز امسال را در سطح ملی پوشش دهند.

تشویق صنوف برتر و جریمه صنوف متخلف

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از عملکرد نیروهای بازرسی کمیته‌های مختلف که منجر به شناسایی صنوف متخلف و صنوف برتر شد، ادامه داد: صنوف برتر با هدف تشویق در ادامه ارائه خدمات شایسته به مردم باید با دریافت تخفیف ویژه در تمدید مجوز فعالیت‌های خود، تشویق شوند. 

 

وی تصریح کرد: جرایم قابل توجه‌ای هم باید برای صنوفی که با عملکرد اشتباه خود از بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در طول مدت تعطیلات یاد شده تذکرات کتبی و شفاهی دریافت کردند و یا واحد آنان تعلیق و پلمپ شد، در نظر گرفته شود. 

وی در پایان از فرماندار شهرستان قشم و ادارات و نهادهای زیرمجموعه این نهاد و همچنین امامان جمعه شیعه و اهل سنت که یاریگر کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم بودند، تقدیر کرد.  

روسای کمیته‌های 16 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم هم در این نشست، عملکرد خود در بازه زمانی 18 روز تعطیلات (25 اسفند 1402 تا 13 فروردین 1403) را بیان کردند. 

جزیره جهانی قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس و بزرگترین جزیره غیر مستقل جهان با ظرفیت‌های طبیعی خدادادی حوزه گردشگری، در طول سال به ویژه ایام تعطیلات نوروزی میزبان انبوه گردشگران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است که از سه مسیر دریایی، زمینی و هوایی وارد این منطقه مهم گردشگری در جنوب ایران می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط