1403/01/16-18:35
استاندار هرمزگان:

روز قدس خیزش بزرگ مردم جهان در حمایت از انسانیت است

 روز قدس خیزش بزرگ مردم جهان در حمایت از انسانیت است

استاندار هرمزگان گفت: جوانان غیرتمندی که سپر دفاع از قدس شریف هستند و اراده‌ی پیروزمندشان ارتش صهیونیست را به زانو درآورده چنانچه جنایتکارانه ویرانی مراکز درمانی، کودک کشی و قتل‌عام مردم را پیش گرفته اما توان هماوردی با حرکت های جهادی مردم در نوار غزه را ندارد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهدی دوستی استاندار هرمزگان طی پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس،حضور و انگیزه مردم شریف هرمزگان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین همواره تحسین‌برانگیز برشمرد، در متن کامل این پیام آمده است:

وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ

سلام و درود بر ارواح طیبه شهداء بویژه شهداء فلسطین و روح ملکوتی امام راحل که روز جهانی قدس یادگار ماندگار ایشان برای مردم دنیاست تا در حرکتی عظیم و مردمی  صف بندی حق علیه باطل را به نمایش بگذارند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرصت اعلام پشتیبانی و حمایت ما از مقاومت مبارک مردم مظلوم فلسطین در میدان عزت، دفاع از حق و حماسه‌ای است که دلگرمی و نیرو بخشی به برادران و خواهران بویژه جوانان مبارز فلسطینی را درپی دارد.

جوانان غیرتمندی که سپر دفاع از قدس شریف هستند و اراده‌ی پیروزمندشان ارتش صهیونیست را به زانو درآورده چنانچه جنایتکارانه ویرانی مراکز درمانی، کودک کشی و قتل‌عام مردم را پیش گرفته اما توان هماوردی با حرکت های جهادی مردم در نوار غزه را ندارد.

حضور شما مردم شریف و روزه دار هرمزگان نیز دراین میدان سیاسی_مردمی همواره قابل تحسین بوده و امسال هم باتوجه به اوج گیری جنایت‌های رژیم غاصب و از نفس‌افتاده‌ی صهیونیست در نوار غزه و سکوت کشورهای اسلامی اهمیت روز قدس صدچندان است.

دراین شرایط پیام روز قدس همسویی تمام مردم آزاده جهان به طرفداری از جبهه حق و فریاد کوبنده‌ای خواهد بود که از هرنقطه‌ی جهان علیه ظلم مخابره و سرمشق می شود تا سالها سعی و سرمایه‌گذاری برای به فراموشی سپردن قدس و فلسطین را مهربطلان بزند.

  روزجهانی قدس رژیم غاصب صهیونیست و حامیان معاندش خواهند دانست که موضع ما همچنان همان است که  مقام معظم رهبری فرمودند:«ما در جمهوری اسلامی مساله فلسطین برایمان یک مساله تاکتیکی نیست، یک استراتژی سیاسی هم نیست، مساله عقیده است، مساله دل است، مساله ایمان است.»

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط