1402/12/23-12:44

تفاهم‌نامه تامین مسکن کارکنان کشتی سازی امضا شد

تفاهم‌نامه تامین مسکن کارکنان کشتی سازی امضا شد

به منظور تامین مسکن کارکنان و کارگران مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، تفاهم‌نامه همکاری با حضور مدیرعامل مجتمع و معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به امضا رسید.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، در راستای اصول ۳۱ و ۴۳ قانون اساسی، با تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم در شورای عالی مسکن مبنی بر تامین مسکن برای کارکنان و کارگران زحمتکش بنگاه‌های بزرگ صنعتی با رویکرد ایجاد صنعت شهرها، قانون جهش تولید مسکن، قانون سامان‌دهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای توليد انبوه مسکن، اخیرا تفاهم‌نامه‌هایی میان شرکت‌های بزرگ و سازمان ملی زمین و مسکن منعقد می‌شود.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) به عنوان بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور، در دو سال اخیر به دنبال تامین مسکن برای کارکنان و کارگران خود بوده و در این رابطه جلسات متعددی بین مدیران ایزوایکو  با استانداری هرمزگان، اداره کل راه و شهر سازی استان، مسئولین لشکری و کشوری مربوطه و سازمان‌های مربوطه برگزار شده است.

طی این تفاهم‌نامه  که با حضور سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو و ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به امضا رسید، مقرر شد سازمان ملی زمین و مسکن، زمین مورد نیاز ایزوایکو را فراهم کند و ایزوایکو  نیز بسترسازی‌های لازم را برای تامین مسکن مورد نیاز کارکنان و کارگران را در قالب طرح صنعت صورت دهد.

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو در این خصوص بیان داشت: تأمین مسکن با کیفیت و ایمن از اولویت های مجتمع ایزوایکو می‌باشد و این کار توسط افراد و شرکت‌های دارای تخصص و صلاحیت لازم انجام می شود. خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و از همه مهم تر در اجرای سیاست های دولت مردمی در نهضت ملی مسکن ، انشالله واحدهای مسکونی ایمن و باکیفیت در شهر بندرعباس  برای کارکنان مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ساخته می شود.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط