1402/12/24-09:40

مدارس هرمزگان از ۲۸ اسفند آماده اسکان نوروزی فرهنگیان است

مدارس هرمزگان از ۲۸ اسفند آماده اسکان نوروزی فرهنگیان است

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۴۰۰ مدرسه این استان در قالب حدود سه هزار اتاق (کلاس درس) از ۲۸ اسفند جاری آماده اسکان نوروزی فرهنگیان است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان روز پنجشنبه، با اشاره به اینکه پذیرش فرهنگیان به روش حضوری و اینترنتی انجام می‌شود، گفت: ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از ۲۰ اسفندماه به نشانی Eskan.medu.ir آغاز شده است.

وی بر تسهیل‌ دسترسی مسافران به محل‌های اسکان در سراسر هرمزگان تاکید و بیان کرد: امسال باتوجه به آغاز ماه مبارک رمضان، ضرورت دارد آمادگی‌ها برای پذیرش میهمانان از هم‌اکنون ایجاد شود که البته طبق پیش‌بینی انجام شده، موج نخست سفرهای نوروزی از بیست و پنجم تا بیست و هفتم اسفندماه آغاز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: پیوست فرهنگی در همه فعالیت‌های ستاد اسکان باید گنجانده شود لذا باتوجه به رسالت اصلی آموزش و پرورش در موضوع فرهنگ سازی در جامعه، اولویت نخست ما کار فرهنگی است.

قویدل با اشاره به اینکه هرساله باتوجه به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری هرمزگان و همچنین داشتن هوای مطبوع خیل عظیمی از مردم کشورمان به این استان سفر می‌کنند، یادآور شد: سال گذشته ۹۶ هزار و ۹۴۰ نفر در قالب ۲۲ هزار خانوار از خدمات اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان بهره‌مند شدند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط