1402/11/05-16:58

پذیرای سرمایه گذاران هستیم

پذیرای سرمایه گذاران هستیم

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در هفتادمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و شهرهای مراکز استان کشور در محل هتل همای بندرعباس اظهار کرد: امروز شهرداری بندرعباس با قدرت وسرعت برای توسعه و زیباسازی منظر شهری در تلاش است. وی افزود: شهرداری بندرعباس افتخار دارد که در حوزه های مبلمان شهری، خدمات شهری، تنظیف و دیگر حوزه ها به صورت شبانه روز در خدمت مردم شریف بندرعباس باشد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، شهردار بندرعباس تصریح کرد: در حال حاظر سه پل بزرگ برای کاهش ترافیک شهری در دست احداث داریم که تا شش ماه آینده به بهره برداری می رسد و تمام تلاش ما این هست که در حوزه گردشگری اتفاقات خوبی بی افتند.

به گفته نوبانی، در دو سال و نیم اخیر تعداد 12 پارک را تقدیم محله های شهر بندرعباس کردیم که این اقدام استمرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در بافت های فرسوده با توجه به اینکه شهر بندرعباس شهری خلاق می باشد،گفت: اقدامات خوبی انجام شده است و معتقدیم بسیاری از مدیران شهری و استانی این شهر از بافت فرسوده شهر رشد کرده اند.

شهردار بندرعباس اظهار کرد: بندرعباس با توجه به گرمای هوا، شهر شب می باشد و همچنین شهر شاد و زنده ای می باشد که توانستیم نورپردازی هایی را در سطح شهر انجام دهیم.

نوبانی از انجام پیست استاندارد دوچرخه سواری در نوار ساحلی این شهر خبر داد و گفت: این پیست برای برگزاری تورنومنت های ملی و بین المللی در برنامه داریم .

وی خاطرنشان کرد: بسته های سرمایه گذاری بسیار خوبی برای ارتقای شهری آماده شده و از سرمایه گذاران استقبال خواهیم کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط