1402/11/11-16:56

بندرعباس را شهری شاداب و سرزنده ارزیابی کردم

بندرعباس را شهری شاداب و سرزنده ارزیابی کردم

رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: بندرعباس را شهری شاداب و سرزنده ارزیابی کردم و آنچه در وهله اول نمود دارد بشاش بودن مردمان این شهر است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، علی اکبر نظری در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این شورا، اظهار کرد: بندرعباس با توجه به اینکه در کنار دریا قرار گرفته، خود به خود دارای قابلیت های فراوانی در زمینه های تجارت و اقتصاد دریا پایه است.

 

نظری افزود: بندرعباس از همه جهت شهر پویایی است و وضعیت خوبی نیز دارد، با  قید اینکه دولت نیز توجهات لازم در رفع برخی از مشکلات این شهر  را داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه اگر برآیند نظرات و پیشنهادات کمیسیون ها در رفع معضلات این شهر به صورت دستورالعمل و قوانین کاربردی تایید شود، اضافه کرد: به طور قطع بندرعباس، به عنوان یک شهر دریامحور اقتصادی پایه دریا دارد و این مهم می تواند بندرعباس سودش به تمام مردم ایران برسد.

 

نظری درباره میزبانی هفتادمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و شهرهای مراکز استان های کشور گفت: در شهر بندرعباس من بر این باورم که نشست ها مقداری ضعیف شده است اما اعتقاد دارم که ما باید از پتانسیل و تجربیات همدیگر بهره بگیریم.

 

رییس کمیسیون خدمات شهری همدان گفت: باید از تجربیات متخصصان هم استفاده شود و لوایح و طرح هایی هم به مجلس و دولت ارائه بدهیم و امیدوارم که ثمرات خوبی برای دولت و ملت داشته باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط