1402/12/13-22:47
سردار تنگسیری:

هرگز در برابر دشمن عقب‌نشینی نمی‌کنیم

هرگز در برابر دشمن عقب‌نشینی نمی‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:‌ مانند مولای‌مان حضرت علی(ع) که زره‌شان پشت نداشت،‌ ما نیز اهل عقب‌نشینی در برابر دشمنان نیستیم.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز،‌ سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه عصر امروز در مراسم بدرقه و خاکسپاری شهید رضا زارعی سومین شهید مدافع حرم هرمزگان در روستای کرمون بخش شمیل این شهرستان با بیان این که رضای عزیز ما با رضایت خدا همنشین شهدا شد و خدای متعال مزد تلاش ها و مجاهدت های او را با شهادت قرار داد، عنوان داشت: بدانید که ما در مقابل دشمن کم نخواهیم آورد و به یاری خداوند در جای دیگر تقاص خون عزیزان مان را خواهیم گرفت.

وی با بیان این که شهید ما به عشق امام حسین (ع) و دفاع از ناموس او هجرت کرد و در غربت به شهادت رسید،‌ افزود:‌ این شهید مدافع حرم که سومین شهید مدافع حرم استان ولایت مدار هرمزگان است،‌ امروز با میزبانی عبدالحمید سالاری و خلیل تختی به محضر سید و سالار شهیدان خواهند رسید و این راه جز سعادت پایانی ندارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین اظهار داشت:‌ ما را از مرگ نترسانید. ما از روزی که این لباس مقدس را بر تن کردیم،‌ کفن ما بود و برای دفاع از اسلام و امنیت و دفاع از ناموس خودمان جان را می دهیم. عزتی که خداوند به واسطه شهدا به خانواده و خاندان یک شهید می دهد،‌ ماندنی است.

سردار تنگسیری ادامه داد:‌ ما سرباز این ملتیم. ما افتخار نوکری این مردم را داریم و شهدای ما نیز در این راه گام بر می داشتند و ما جان خودمان را در این راه و در راه نوکری مردم فدا می کنیم.

وی همچنین با اشاره به ویژگی های شخصیتی مولا علی (ع) خاطرنشان کرد:‌ امام علی (ع) زره اش پشت نداشت و امام علی (ع) زره در پشت نداشت و شهدای مدافع حرم ما و شهدای میهن اسلامی مان برای دفاع از این میهن نیز همین گونه اند و هرگز در برابر دشمن سر خم نمی کنند و اهل عقب نشینی نیستند.

سردار تنگسیری با تشکر از مردم عزیز بندرعباس با این تشییع باشکوه و نیز اهالی میناب و بخش شمیل و قلعه قاضی و ... بابت حضور باشکوه در مراسم تشییع این شهید والامقام،‌ گفت:‌ این حضور شما به ما امید داد و بدانید قدم های مبارک شما برای احترام به این شهید،‌ در روز قیامت دست همه ما را خواهد گرفت.

وی در پایان بیان داشت: با رضای عزیز عهد می بندیم که ما در راهی که شما رفته اید تا آخرین نفس پشت سر ولایت هستیم. ما را بکشند‌ ابایی نداریم و با خون خودمان این راه را به پیش خواهیم برد. ما به دنیایی اعتقاد داریم که متعلق به ما است و این این حضور بزرگ شما نیز نشانه تداوم راه شهداست.

به گزارش فارس،‌ شهید رضا زارعی سومین شهید مدافع حرم هرمزگان پس از شهید عبدالحمید سالاری و شهید خلیل تختی نژاد است که صبحگاه جمعه 11 اسفندماه و در پی حمله هوایی رژیم تروریستی صهیونیستی به مقام والای شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط